Cù que portanu un sundress longu?

I sarafani sarafani longu in sta stagione, cum'è in l'annunziu, quede in u piccu di a moda. Questu ùn hè micca surprisante, perchè a larghezza di u maxi hè assai femminile, altru, hà sceglie tutte e difetti di a figura, si avianu un locu per esse, è sfascià tutte e so meriti. Ma quì hè quistione: chì purtari una sarafana longa? Hè un vistimentu particulari, per chì avete bisognu à avè capacitu per suppurtà supplitiva à creà una stampa interessante. Cumpiate u fighjonu in questa mena.

Cù que vestiti un sundress?

Accuminciamu cu i scarpi, cum'è una parte impurtante di alcuna figura. Dopu tuttu, i scarpi ponnu cumplementarii è facenu perfettu, o sputanu tuttu. Siccomu certi mudelli di sarafaneddi longu per a so larga accentenu i peri, visualmente allargavanu, assai picciotti prefessu di rinfurzà dinò l'effettu cù l'aiutu di tacchi. I sandali nantu à a piattaforma sò ideali per un sundress. Avà, per via, solu sandali di bleu, di colori brillanti da i materiali naturali. Ma, per esempiu, cù una sarafanata bianchica longa, serà assai interessante di vedere i cravate-barche - questu, pudete dì chì ghjè una cumminzioni classica. Ùn vi scurdate di i scarpi in un sole flat. À longu sarafani pudete sdegnu, sandali è pianeti chì facenu a vostra imagina più romantica.

Avà da andà à a vistimentu di l'imaghjini, chì pò esse sceltu à un sarafaninu longu. Ella cumplementà perfetta. Inoltre, sì vo passate un qualchissimu avvenimentu o, anchi l'estiu, l'abitazione hè bella chjucu - senza l'outerwear solu ùn pò micca fà. Vaitron Denim hè una scelta ideale per caminari. Prima, denim in questa stagione volta torna à i catwalks, è in segundu, i chjucchetti di i vandalate sò assai stilati è simplicemente assuciati cù maxi sarafans. In più, in tempura fresca, u chjappu pò esse rimpiazzatu cù una chaise denim.

No menu interessanti cun sarafan e cavura. Se ellu sceglite un corpu strettu, l'imaghjina sarà più formale, è cun una bracera brillanta pò creà una figura di un stile. Per attività di sera, u megliu cù una sarafanatura femina longu serà da armunizà u bolero.