Cumu fà una rettrazione di corrugati?

Unu di i mètudi più preziosi è affordabbli di esgrima u territoriu hè una vallata di metallo hè fatta da u cartulare corrugati . Hè perfettamente usata per circuncisi permanenti è temporanevi in ​​case di campagna o vicinu à e caserite privati, pò serve as una fissa autonoma.

In regula, pudete fà una cinta di carta corrugata innese, anu studiatu a tecnulugia di a so installazione. Stu materiale steeffice è un prublema spezia chì estende a so vita di u pruduttu.

Pò esempiu di fà cumu ghjustu una rettrazione di corrugati. Prima di inizià a migliurà di u territoriu, hè necessariu di misurà u perimetru di u situ è ​​calculà a quantità di materiale è sustegnu, preparanu una strumentu è muntagna pè muntanti.

Cumu megliu per fà una presenza di corrugata?

Per travaglià avete bisognu:

  1. A basa di a fasa hè una corrugata, una chjesa di l'acciaio profilata cun una tappa protettiva. Hè dispunibule in una palette varietale di u culore, hè faciule simplete scegliendu qualchì gustu è fate una fasa neat.
  2. Prima hè bisognu di fà una marca clara di a fissa, fate chì a porta hè stallata, a porta, marque i posti per i rachi. I supporti sò installati à una larghezza di micca più di 3 m. Unu da l'altru. Usanu pipi quadri è rotuli.
  3. Per ùn ùn penetrà in l'acqua, a parte suprema di u pipe si deve chjusu cù un plug.
  4. Allora ci hè bisognu à fà aghjunghje l'ombra per i pilastri à una prufundità per un è un mezu è metru. Per fà questu, pudete applicà un perforatori manuale. L'acrubiazione di a secunione sotterrila di i pilastri hè da l'altezza di u fertu. Quantu ci hè u duminiu di u duminiu, u più prufonda prufittà di cavallu in i supporti. I posti deve esse furtificati, perchè una strada hè suggetta à forzi eò. Se l'aiuta ùn sò micca anu attaccati in modu sicuru, a fente pò esse suluzzione parziale. A petra fracciata finale mitica hè posta nantu à u fondu di i ponte. Allora u supportu hè stallatu è cumpletu cun una cumuzzioni di cimentu. Quandu installate racks, un cuntrollu di livellu hè necessariu. Hè devenu esse situatu in modu verticale.
  5. Dopu fattu cunfurmà i sustegnu, avete bisognu di a suluzione per solidificà.
  6. Allora accumpagna a riparazione di u logu. Questu hè un prucessu di acciau fattu di metalli, chì si muntate per aghjunghje fanzini nantu à queste. Per elli, una pipe hè utile. U numaru di elli hè proporzionale à l'altura di a fasa. Oghje aghjustatu dui fila - da sopra u sopra sottu. Se a fissa supera l'1,7 m, hè più affidàbbili per installà trè ringhi di logs. I travaglisi superiori è più sottili sò ancheghjani cù una devenza di 30 cm da i spiculi di a struttura. A fasciazione si svolite per via di soldeurcia elettrica.
  7. Per prevalezzione di furia, u quadru hè cupartu cun prima prima a stallazione.
  8. In terra brutta per prevene a subsidenza di i pilastri hè chjaru cumu fà un fundamentu. In tuttu u postu nantu à a terra hè un furmatu di furmagliu 20 cm in altu è hè spartu cun concreta.
  9. In l'ultima tappa, i chjami di metalli sò stallati nantu à i zecculi. Per fastening, si ponu utilizà viaghji di ferita per u metal. L'acchiatura sò fatti in una volta. Scratches nantu à a lametta sò stati eliminati cun una pittura di pittura cù l'ombre secondu.
  10. Spessu, i supporti sò stampati. Stu disignu hè sempri assai impressu.
  11. A fence hè prestu. Ci sò assai varianti di e so cumminzioni in u culore, altitudine.

Una vernice bella fattu di imbarcate d'imbossu ùn hè micca stata cum'è una struttura tonosa è in folla, facenu simplice, per via di un ingaghjamentu luminariu è affidàvule per u paisaghju di u disenfranchise .