Karelia - attractions

Ùn andà à Karelia per una vacanze famosa. Venenu à oghje nantu à u passatempu attivu (turismu d'acqua, ciclista, pesca, caccia, sport inverno), è in l'estiu - per visita turistica, chì in Karelia hè assai. Questu includenu riserve naturali, monumenti à l'arti di pratichi, antichi munasteri, è assai altri posti interessanti. Scuprite à più infurmazioni chì vi pò vede in Karelia.

Karelia si trova in u cunfini di Russia cun l'Unione Europea, in u nordu di u cuntinenti. Questa puderia micca affettà a natura incantevuli è u clima cusì vulidu di sta Ripublica, chì determina i so funzioni in termini di u turismu .

Sceneris naturali è architettonici di a Republica di Karelia

Prima di tuttu, avemu a ricurdari lu Paese Parcu Naziunale. I fiumi Pittorescenti cun rapidi, laghi con praiasi ariani, cascate di culori è i picculi muntagni roche in casu di u turist inexperienced. Dopu tuttu, ancu in i regioni di u seculu pudete avè un bon restu, è diventa a civiltà chjamata di natura lucale!

U Paanajarvi State Park hè situatu à a regione Louhi, in a parti nordica di Karelia. Aduprate à u parcu hè limitu, per avè ottinèntu permessu, avete contactatu in u centru di visitare. Ma quand'ellu hà bisognu, vi capisci chì sta via vene u valore! In Paanajarvi pudete acquistà cù u mundiale di a pianta di u Karelie di u Norve, u pesciu di u fiume Olanga, passanu parechji ghjorni in u parcu cù sughjetti in quiddi in i casali furniti. I attraversu principalu di Paanajarvi Park in Karelia sò u Monti Kivakkatutturi è a cascata eponymous, u Ruskeakallio Rock, Cascata Mäntykoski.

U Parcu Naziunale di Vodlozero hè rinuminatu per esse unu di i riservi più grande di u salvatichi. Hè assai interessu hè a fauna lucali: assai di l'animali è l'animali in perduto è chì vive quì sò nclistati in u Red Book (àguila d'oru, àguila bianchina, renna, etc.). In u parcu hà qualcosa d'admirazione: più di 10% di u so territoriu hè occupatu da i laghi blu più belli, i fiumi è i marsevi. Eccu avete vede parechji monumenti architettoniichi chì anu survigliatu da u XVIII seculu: a chjesa di a cresia d'Isolve, casa campagnola, chapeli antichi, etc.

A principal diferenza di questu park da altre grandi parchi di u paese hè chì per parechji seculi u so territoriu ùn era micca intarratu. I boschi centu u centuries di u taiga è a fauna di u Vodoluzersky Park sò casi in a so forma originale - questu hè chì attrae parechji visitanti. Pudete vede tutte ssa bellezza durante a scursioni per i camini ecologiche o à a forma di sustegnu activu nantu à i reservorii di u park Vodlozero.

Kizhi hè un monumentu unicu à l'architettura di legno di Russia , situatu in l'aria aperta. Hè una piccula isula in u Lagu Onega, induve si trovani numerosi monumentu architetturale è storicu di Karelia. Eccu i chjese di l'antica, chì i chjavi sò u gruppu di u chjesa di Kizhi è a chiesa di a risurrezzione di Lazzaru, custruitu in u seculu XIV, in più di i paesi sani di l'edificazioni di lignu - caprini, graneri, riggi è bagni.

Valaam hè cunzidiratu unu di i posti più famosi di Karelia trà i turisti straneri. Hè quì, in l'archipelago di Valaam, ghjenti da parechji paesi vennu à apprezzà a natura inghirusi sittintriunali è u famusu santu ortodoxu - Valaam Monasteru. Hè una cità sana, cunsistenti di edifici di u cumplicamentu di u monasteru, i Gates di Santa, parechji fugliali di u tempiu è i monasteri.

À l'ora di u mumentu organizzativu, hè megliu per vene à Valaam da u trasportu acqua (in un buque cruiser da San Petesburgo o di un navi "Meteore" di Sortavala). In ogni casu, sè vo vulete, pudete alcuni quaranta di l'altru principalmenti di Carelia in caru o bus da Petrozavodsk.