Nutrition durante a gravidanza per simana

Pudete spessu chì una donna in una pusizioni deve manghjà per dui. Inoltre, questu hè micca veru. Hè veru chì durante a gravidanza a donna duverà nutrimentu per dui persone. In altre parolle, ùn deve mancu duie volte di più, ma duie volte. Una donna pò pensà à a so nutritura cù a gravidanza si pensa nantu à i cambiamenti in u so pesu per simane. A futura mamma devia esse sicurità chì i kilogramsi recullati da ella durante a gravidanza ùn anu più di a norme permissibile, perchè in u futuru questu quì anu influente u so zitellu. Cusì, da a primi simanii di gravidanza, a nutrimentu di l'anziana hè a so raziunale. A predisposa di certi zitelli à l'obesità, a diabetes o u colesterulu altu hè quasi sempri u risultatu di u pisu eccessivu di a so mamma durante a gravidanza.

Solu quandu una donna pregnant segue un prugramma nutrizione chì nclusa carbuidrati, grassi, proteini è una quantità significativa di frutti è vegetale, a so dieta pò esse chjamata equilibrada. Hè pussutu esse sempre da u primu à l'ultimu ghjornu, perchè a qualità di nutrimentu durante a gravidanza ùn hè micca appruvata per distingue da settimane.

L'sola eccezzioni hè a vitamina B9 (àiu folicu). Hè pruvatu ch'è una quantitatu suffinenti di l'acidu folicu in u corpu di una mamma futura reduce a probabilità di anomali in u sistema nervu cintrali di l'embriione, è impedisce ancu l'apparizione di una spina bifida in u zitellu, un difettu felice congènitale. Disturbii in u sistema nervu cintrali di u embriu si sviluppa in i primi 28 ghjorni di gravidanza. Per questa mutivu, 2 mesi d'avè u cuncezione chjamata è in i primi 12 simane di gravidanza, una donna hà da esse vitamina B9 in a so dieta.

L'acidu foliu hè assai in l'espinacchione (frescu, cunghjelatu o canned), è ancu in legumi verdi, insalati, meloni, ova, lenticuli, risu, chichii, frutti è zucchinis.

A nutrizione propriu durante a gravidanza - duie tramindui, è per ogni ghjornu individuali - importa a salute di a so mamma futura, ma ancu a salute di l'embriione. Quì sottu un listessu puntu chì ponu aiutà una donna per urganizà un prugramma di a so nutritura durante a gravidanza:

  1. Dà impurtanza à a qualità - micca magnitude. I prublemi di l'energia di l'expectante mamma sò cresce assai ligne, cusì u nutrimentu durante a gravidanza dopu à settimane ùn deve esse più caloria. Ma ha invariabilamenti esse richi - i micronutrienti è e vitamini.
  2. In nutrimentu, in u primu è l'ultimi mesi di u gravidenza, a futura mamma devia 3 serviette di prudutti di latti. Una servinu pò cunsiderà 1 tazza di latte, 1 pacchettu di iogurt o 40 grammi di furmagliu.
  3. L'abbundanza di fibri naturali hè una altra cundizione obligatoriu di nutrimentu durante a gravidanza. Una dieta vegetale chì hà pensatu chì hà micca pensatu ùn sia micca bè sanu, ma dinò l'aiuta ancu à u vostru inturnianza.
  4. Eat small meals, ma spessu (aproximadamente cada 2-4 ore). U to babbu u vulete manghjà ancu quandu ùn avete micca sensu famu.
  5. Embrate assai liquidu, manghja un salitu.
  6. Fighjatu cun vigilancia currettamente di a limpezza in a cucina - solu durante a coccia, è duranti i pranzi. Rince i frutti è ligumi beni. Portanu carne, pisci, pollulu, ova à pienza. Comu in i primi simane di gravidanza, è in a sviluppu, a nutrimenti di a donna ùn deve cuntene prote mità di semitrasi. Aduprà diversi tavuli per aduprendu e viti vegetali. Pruvate micca di manghjalli.
  7. In a vostra dieta, ancu in i primi setti tempi di gravidanza, ùn devenu esse assai cafeina. Un o dui tazzi di cafè debbitinu un ghjornu serà più ca sufficient. Ùn si scurdate micca quellu tè, Coca-Cola è u chocolate anche cuntenenu a cafeina.
  8. Alcohol, furmagliu fugliu, fegatu, fratellu è pezzi grasi di i mari di u mari, nutrimentu durante a gravidanza ùn escludisci completamentu tutte e settimane.
  9. Da e primi simanii di gravidanza è finu à aduce finale, l'acidi grassamu l'Ω-3 deve esse presentanu in a vostra dieta - anu essenziali per u sviluppu sanu di l'embriione. Cumprate un oliu d'oliva di qualità, è aghjunghje micca solu per insalate, ma ancu per altri alimentari.
  10. 20-30 minuti di natari o caminari veloci 2-3 volte à settimana vi aiutaranu à guidà u prublema di stinzia.
  11. Oghje tutti i femini in preghjudizie hè cunsigliatu ogni ghjornu - da parte di a 20 simana - per piglià un additivu una preparazione di ferru. I boni fonti di ferru sò viti verdi (com'è u bròculu è l'espinacasi), è ancu frutti, legumi, muesli è pane integrale. Sì una donna seguita una dieta equilibrata, è i prucessi di sangue pruvucanu chì ùn soffre micca d'anemia, ùn deve micca bisognu di preparazione di ferru. Ci ponu esse nutatu chì i medicini sò spessu causa di stinimentu.

In cunclusioni, puntemu chì una donna chì guida una vita normale precisa 1800 à 2100 calori ghjornu. In i primi trè mesi da u gravidenza, a so energia ci vole à creà da solu 150 calori. In u seculu è terzu perimu di trè mesi, sta crescita hè crescita cù 300 calori. Questa quantità di calori pò esse cumpletu da una sola frutta o un vetru di latti.