Meli Spartichi

L'oliu Espartcito hè un pruduttu unicu chì hè cunsideratu una di e varietà più vali di u meli naturali. Hè custituitu da una bivara perenne di sainca, appartenent à a famiglia di legumi. L'Espartzet hè unu di i megliu melitichi megliaghjanti. A so pruduzzioni varieghja secondu u locu di u so criscinu è pò ghjandà da 70-100 kg per ettari à 400 kg per ettari.

A pianta pianta

Esparcet hè scontru in u cinturione mediu di a parti europea di a Russia è in u Sud di Siberia, è hè cultivatu in parechji spazii cum'è una pianta forra. Creta in pratosi, longu i banche di fiuma, longu i spiculi è arburi.

A pianta prupone i timbi puntani, fogghi pinnate oddi. I fiori sò u tipu di farfalla, culore rosso-rosu, cullucatu in spichji spicate spingi, anu un sabore dolci. U fiori bianchi in maiu-ghjugnu durante u longu tempu - per 3-4 simane.

Cume a determinazione di u mischju di sesti?

A meli di u biancu hè ingrosu, trasparenti, à u lussu ambru, carattarizatu da un gustu agradable, ligeramente herbacienti è gustu è un aromu di u lume ricorda di i rosi. Questa meli hè azzurda lentamente, è in forma cristalizada hè una massa densa bianca cun un tinte di crema, un pocu simili di u grassu coque. Sicondu u so gustu, u meli di u biancu hè cunzidiratu unu di i più freschi. Questa meli ùn hè micca un amare è ùn ùn lascia un gustu dolce.

Composizione chimica di foglia sainfoil

A cumpusizioni chimica di questu meli hè assai riccu. Contene un gran numaru di sustanzi biologichi attivi, macrosi è microelements, acidus ascorbic, carotene, rutin, enzimi, etc. Ci sò diffirinziarii di altre variità di meli di malattice. L'absenza di saccharosa in parte di u melinu di sanzamentu indica a so maturità.

Propizziunzi utili di u melatu di crema agria

Meli Spartanu pussedi pruprietà utile:

In i scopi terpiettivi è prufilaxichi, hè cunsigliatu di applià a melatu di sainfoin duie volte à u ghjornu nantu à una culloca, dissolvià lentamente in bocca.

Aplicazione di u melia fede

U mischju sparticu serà utili per parechje patologii di u viaghju gastrointestinali ( gastritis , enteritis, colitis, stinpi, disbiosi, etc.). Hè aiuta à migliurà a digestioni, cresce a digestibilità di nutrienti, restaurate a microflora intestinali, reduce a funzione secretore di u stomacu (distrugge l'ardori).

Affèdia influenza u melone di sardina nantu à u funziunamentu di u sistema cardiovascular. Cù usu regula, aiuta per a migliurà a circulazioni di sangue è rinfurzendu vascular, è crescenu l'hemoglobina in u sangue.

Hè un agente esternu, a cose espartica hè adupratu per lavà cù e malatie infiernamiunale di a cavità orali (disease periodontali, stomatitis, gingivitis, etc.). Per fà questu, u melellu hè diluzcuatu cù acqua calde (2 cullen di tazze per vittura d'acqua).

E Melia Efardica hè ancu efficace in i malati ginekoloogichi. E si deve esse usatu internu è per douching. Spécialmente utile serà cù l'erosione di u cervicu.

Meli Spartic hè capaci di a crescita a capacità fisica è mentale, mellora a memoria , elimina a nervosa, aumenta i difendenzi immune di u corpu.

Contraindicazioni à l'usu di u celu sainfoin

Ùn ci sò micca contraindicazione diretta à l'usu di u melellu spartico per un scopu terapèuticu è profilatticu. In ogni casu, prima di piglià, vi pudete cuntrollà sì chì u melellu cause reazzione allergii.