Monstera - perchè ùn vi mancau a casa?

L'alti grossi fugliale di u mostru (filodendron) è e so radiche ani atrai l'attinzioni di i circh merchante da i boschi tropichi di l'America di u Sudamerica per a prima volta. E micca solu attraversu, ma anchi temeri, hè per quessa chì sta liana hè strangulamenti chjamata. Parechji credi chì un mostru ùn pò micca mantene in casa, è per quale sta parolla hè cusì cumuna, sapendu botanica è esoteric.

Perchè un monstru ùn pò esse mantene in una casa - signos e supersticiones

Monstera hè una fiorita cù a qualchi presagni è superstizione sò assuciati, ancu puderà dì chì sta pianta hè un tipu di registradore in quantu à u numeru di rumori. A mala reputazione di u mostru hè da u fattu chì i primi Europeani chì anu cunsideratu hà cunsideratu chì questu liana hè un assassinu. In fattu, a pianta simpaticamenti hà sbruciatu cù l'azzione di l'aire à l'ossi di i persone chì mortu in i boschi, ma l'anu micca tombu à tutti.

Certi artisti esotèriche crede chì u mostru in l'appartamentu hè u primu segnu di l'assenza di l' armunia in casa. Questa fiorita hè assai piacevuli cù emozioni negativi, l'absorbe è sta parte saldà l'energia di l'appartamentu. In ogni modu, assai esotericuti sò sicuri chì l'emozioni pusitivi di u mostru anu ancu assòrbanu, chì, in sensu, ùn benefica micca à i residenti di a casa.

Una altra supersticione assuciata à u mostru, averebbe da a donne chì vuleva avè sta casa di a pianta. U monstru hè cunsideratu una fiore "muzhegonom", i.e. scacciassi l'omi di a casa. Sì l'amata di sta casa hè imbastata - curria u riscu di esse stata senza u so maritu, è se a zitella hè solu sughjettu di casalinga - nimu chì hè vicinu à ella si stalla.

Quelli chì temendu chì u mostru hè velu, hà bisognu chì ùn hè micca cusì. U zucchinu di a pianta hè tutartamenti inutilizazioni, ma in i so foglie ci sò impregnazioni in aghja aghja chì, si sò ingannati nantu à a mucosa è in u ciculu gastrointestinali, pò causà prublemi di salute. Per quessa, ùn hè micca vuluntà di mantene un mostru, se ci sò e zitelli è animali in l'appartamentu.

Monsters in a casa sò i signi boni

Intantu, in certi paesi di l'Asia di u Sudu, monstera hè cunsideratu una pianta chì prutege a casa. Hè spessu appiicata à l'entrata à a casa, perchè chì a liana "ùn lasciarà micca" ghjente, e pusau à prossimu di u pachinu - per assicurà i fluidi patogeni. L'insignamentu Chinese Feng Shui ùn anu micca cunsideratu u monstru di una pianta "mala", ma cunsigliata di mantene a fiore in u studiu o stanza di vita, ma micca in l'uttene.

Tra l'altre qualità pusitiva, i monsters di l'esotericismu distinguiscenu u so amori di l'ordine. In seguente à sta pianta, a crescita di a cuncurrenza di una persona, aumenta l'attenzione, u pensamentu hè in modu. Dunque, u mostru sò ricumandemu à e persone chì spessu si ponu dubbienu è aghjunghje per assai cosi.

I botanici anu cunsideratu chì u monstru ùn solu una bella è inusual, ma ancu una pianta utili. In un appartamentu, sta fugliolita purifica u bonu di l'aria, assorbendu impurite preghjudiziu è soppressu l'attività vitivinita di fungi, virus è bacteria, chì face a sentimenta megliu. In i stanzzi cù l'aire asciuttu, u mostru acteghja una vita umidificaturi. È davanti à u tronu o da chjesa intensa, e foglie di sta pianta sò chjappi incù ghicchiate di umidità, cusì chì u clima cambia u monstruu pò pronostu.

Ma ogni maestru di sta fiora esotica remicheve chì solu una pianta sana è piazzata palesa i so qualità pusitivi. Monstera ùn hè micca troppu capricciusu, ma ella necessita assai umidità, chì i prucessi d'acqua freti (purtati o sprinkling) sò necessarii. A polvara, chì attrae assai foglie, duverà esse riunatu regularmente per chì u voluminu di sustanzi chì ponu abbandunera ùn diminute. U mostru ùn ci piace à sparà e foglie è i so radichi ci vole à esse direttamente per quessi crescenu in un pezzu, è copre cun muscola. È chì u fiore fubbe bella, avà aghjustatu.