Removal of vascular "stars" in a faccia cun laser

E diversità modi di rinfurzà i vini sanguini, inclusi mesoterapia , masaje è applicà formulazioni medichi, sò ineffettivi. Sò serve di una bona prevenzione di l'apparizione di telangietaziasi, ma ùn ponu eliminate difetti esistenti. Dunque, i dermatologi cunsiglienu a sviutà di i "strade" vascular à a stare cun un laser. Stu metudu ùn hè micca solu efficace, ma ancu prutezione, perchè ùn mancu micca danni à i tissuti circustandosi è ùn vi micca viulenza di circulazione di u sangue.

Puderaghju sfassi di i "stiddi" vuciliali nantu à a mio faccia cun laser?

L'esencia di u prucessu scrittu hè l'esposizione targeted à u lume, chì emetti un laser apparatus. I rai caldu rapidamente i zoni trattati, chì pruvucanu à u coddu di u sangue, è i muri di i battelli avarani anu pegati. Ssequibule, dissipate senza traccia.

Cumu esse, hè pussibile sguassate completamentu i "strade" vascular di a stare cun un laser. Inoltre, questu hè l'unicu modu per trattà di manera persunale cun questa problema in una o più settimane.

Cumu hè u trattamentu di "strade" vascular in face di un laser?

Ci hè parechji tipi di l'equipaggiu usatu per sguassà e telangietaziasi:

  1. Sciton Sciton. U dispusitivu s'utilice per eliminà "spots di vinu" è valdi dilati in pagu per a rosazia. U so vantagevule - per 1 lampèndulu pudete prucessa una grande zona di a pelle.
  2. Laser diode. U apparatu hè adattatu solu per a terapia di dannu a "malheita" venosa, avè un culore biancu.
  3. Neodimiu laser. U tagħmir multifunzionale, furnitatu cun un sistema di enfasi, chì pruteghja a pelle di sopravantaghja è impedisce a ocurrence di credenze. Quassà l'asterischeli vascular cun laser di neodimiu hè cunsideratu per esse u più efficau, postu chì cù a so assistenza ogni telangiectasia pò esse guarida, inveci di u so culore, grandore è locu.

Dopu a scelta di tecnulugia, a preparazione per a prucedura accumincia:

  1. Ùn volte sulate per 2 simane, ancu quandu surtite à a strada, applicate a frenu di solversu cù SPF da 35 unità à fà.
  2. U rinfusione di visità a sauna o a sauna, solarium.
  3. Avoidu soprappore di a pelle.

Hè impurtante ancu di verificà s'ellu ci sò qualchi contraindicazione à a sessione:

A prucedura hè cusì:

  1. Pulizia, disinfettazione di a pelle.
  2. Adupratu una crema anestetica (perpenditu micca esse dumandata).
  3. Eye protection with glasses special.
  4. Tratamentu di laser làscianu di e duminii aspettavule.

I vassalli ciù, à un diametru di 1 mm, sò sbulicati da a prima volta. A telangiectasiasi maiò dispunìanu 2-6 avvenimenti.

Consequences after removing the vascular "stars" in a faccia cun laser

Immediatamente dopu à l'irradiazione, a pelle nantu à e circhendu trattatu hè rinu. Iperimenta in solitu passa indipindente per 1-2 ghjorni. In raru casi, l'epiderme crema un pocu, è crescenu nantu à a so superficia. Ùn pò micca esse sfafarati, in 2 settimani si sordi. Per aghjurnà stu prucessu, hè pussibule, se di ghjornu appiegà Pantenol o Bepanten.

E averebbe cunsiquenzi è effetti effetti ùn mette micca. Solu hè bisognu di strettamentu à i raccordji di u dermatologu è seguite u regimi dopu l'esposizione laser:

  1. Evite l'esposizione à u sole di u sole di 14 giorni.
  2. Abbandunate di intensa attività fisica è di travagliu (2 simane).
  3. Ùn a limpiate i riti trattati cù l'agentsu di l'alcoolu chì almenu 3 ghjorni.
  4. Ùn andate à saunas, solariums è bagni à un mesi.
  5. Amuzione cù FER SPF.