Roupa di moda - autunno-invernu 2015-2016

Per ogni nova stagione, i disinazioni di u guvernu di u mondu offre un gran numaru di novi prudutti, chì sò assai difficiuli di seguità. Se tomemu in cuntalli a variabilità di a moda, a cumpagnia ùn pare micca impussibile per una donna moderna chì stà à passà dinamica. Avemu una solu suluzione simplista à u prublema - una selezione di i tendenzi più impurtanti chì definiscenu a moda di a nova tempesta d'oghje u invierno. Chì i vestiti di a moda di a donna in u verdu di uvernu d'invernu 2015-2016 apparissi in u vestitariu? Semu rapprisentanu i tendenzi più modi in a vistimentu, furmatu in a tempesta di l'oghje è invernu 2015-2016 à i manifestazioni in New York, Paris, Londra è Milan.

Focus on stylish retro

Questa tendenza in a stagione fredda hè stata sfondata di u veranu di primavera. I amate in vistiti di luci di colori brillanti, velvete è suede, macchiati pratichi, ghjira di strisce, fate di pelletie è pelle ùn hà micca bisognu cù e cose in u invierno. Molte cullezzione di vestiti di e donne in u 2015-2016 di l'oghje è invernu cuntenenu elementi simili. L'une unica di l'anni settanta hè chjaramente espresa da i designatori di Burberry Prorsum , Chloe , Roberto Cavalli è Karen Walker.

Ci hè una nustalgie per i sissanta anni è una interpretazione moderna di u stile hippy. In vista di a tendenza generale di a feminità è di u romanticismu, i diseggiani astinianu u prugettu di questu stile cun untuositatu rinfresu è ternità pocu. Grazie à l'usu di appliquati fiurali, accessori uriggini è eleganti, a donna moderna di a moda pò anca in vestiti da Valentino, Prada è Dolce & Gabbana.

Sceglie un Que

In u verdu di uvernu-invernu 2015-2016 indumentu di e donne, cumpresa a prima, combina elementi di diversi stili è eranu. Cusì, un suggerimentu di i anni 80 hè servutu da i maghju sanu hypertrofiati. Sò decurati micca solu cù tops and jumpers, ma ancu cù un mantellu. Questu roba stylanti, prisentatu in i cullezzione di vaghjimu (invernu), 2015-2016, marca Balenciaga, Alexander Wang è altri, permette di fà a silhouette prima di attraienti à i manichi.

A continuazione di u tema hè a moda di l'era di a Regina Victoria è u Rè Eduardu, in a tempesta d'oghje è invernu 2015-2016 a ropa accadarà u collars, i accenti in bizzaglia, accentu nantu à a cintura è a longità media. I so disinfitturi italiani sò attrati à sta tendenza.

Attenzione à detail

Hè nantu à l'accessori è elementi chì facenu a vestiti eleganti è insulatorii. Si cunzidiravanu l'attuali tendenze di l'outerweari, u vaghjimu-invernu 2015-2016 ponu accade à l'armata di trimigli, sacchetti di forma anorma, dettagli asimmetri di cut. Fur naturali è artificiale hè stata aduprata in ghjudicazioni finta, picchini è cornelli in forma di una panara larga. Pò esse usatu da untu un filu o fate un cinturione. Particularmente spettaculare, questu dittaghju si vede in cunglisazione cù u vistitu. Ùn fate micca parti è frangipane, chì vene appruvata in ropa è accessori.

Riot di culori

I tempi quannu u luminosu hè assuciatu à l'estiu quede in u pasturepuscule. Li culura brillanti in vestiti in u verdu di uvernu-invernu 2015-2016 sò impressjonanti in varietà. Questu hè lavanda, è rame, limone, cornflower, è aranciu, è rosa. Un oghje degne di monucchera avvolta! Questa tendenza hà sappiutu è soprattuttu, è calzature, è accessori. Ma amanti di u glamurgiu gòticu ùn esse disperatu. L'archi laconic in u stilu di u negativu tutte ste restanu popularu è populari. Questu hè un modu immillorable per vede sternu è seducente.

Trà e tendenze di a staghjoni nantu à i tempi friddi sò rivolti attenti, piene di l'aire, cunte fantasìa, ponchos, cappuccio, straps anziani è stampi cun un effettu 3D.