Ruccioni di Chinese antica

Cina - una di e civilizzazioni originali più antichi, chì emergenu in u II millennju à aC. Pi tantu tempu u paese est era illatu da u mondu esternu. Fà chì questu hè ciò chì hà permessu di creà una cultura è tradizzioni unica. I costumi di l'antica chinesa sò assai brillanti. Hè nutate chì u so vestitariu era assai diversu. Dopu tuttu, Cina hè un grande paese, è u clima in u nordu hè assai estremu, è in u calore sudu s'appranza cù friddu.

Stile di l'anticu Cinese

Comu cumincià à rende a tribute à l'antichi maestri, chì per dui mila anni avanti a nostra era avè amparatu à fà filamenti di sita è di latti rossu di ciuperu è di cuttuni.

U principiu di costruri tutti i vestiti d'omi è di donne era a stessa. Tutta l'omi è a donne caminavanu cammini longu cù un oliu è ghjuvelli spanni . Stu costume hè stata cunsiderata a ropa più bassa è hè chjamata "ishan". Cusì, i vestiti femini è masculini eranu casi idèntica.

È era solu duranti a storia di Tang chì e donne chine era capaci di ghjittisi sopra i ghjuvelli chì anu parechji modi europei. I faldebre ci anu cunnessu triangularità in i caduti. Per mezu di elle era visibili un capucino.

A principale di distinguerà principali di u vistimentu di antica chinesa per i donne eranu luxurii embroideries cù mudelli colore. I populi chinesi, cum'è ammiravelli di simboli è signori, anu mancu u ghjattu senza elli. Cusì, i fiori di narciso è prugnoli nantu à u vestiti induce l'invierno, u peone personificà a primavera, u lotus hè divintatu u simbulu d'estiu è di soli, u crisantemu era assuciatu à u vaghjimu. Tutti i patti nantu à e vistimenti era in circles, chì eranu chjamati "tuan". Unu di i criaturi più dilicati, a farfalla, era un simbulu di felicità di a famiglia. Un coppiu di ducchi-mandarini simbolizza a relazione di a coppula in amore.

Ùn sò solu i fiori, l'uccelli è l'insecuri eranu bordati nantu à i vistiti di l'antica chinesa. I pruduttori chì illustrennu diverse sceni è opere literarie sò largamente sposti, è l'imaghjinate di i giovani è i ghjente sòranu popolari.

In Cina, sempre apprezzatu l'apparenza. L'autocurau hè cunsideratu qualchì cosa obligatoriu, esaltatu è raffinatu.