"U lupu di Wall Street" pò arruinà Leo DiCaprio!

L'actor è prudutturi di Hollywood è Di Leonardo DiCaprio hè stata dilata. Reason: calumissioni! Se l'avucatu di l'attore ùn pò micca pruvucari la so inocenza, a stella di a film "Titanic" è "Survivor" anu da esse parti cù parechji miliuna di dati.

Quale hè persequiteghja nantu à a capitale di u magnificu DiCaprio? Andrew Green hè un corpu di Wall Street chì a so biografia hè stata presa a basa per creà l'imagine di un caratteru minuri chjamatu Nikki Koscoff (ghjucatu da PJ Byrne). Signore Green era un amicu è cullega di u caratteru principale di a film, u "grandi è terribbili" Jordan Belfort, chì a so figura era figurata da Leonardo DiCaprio nantu à a pantalla.

Greene argumenta chì nimu hà dumandatu permessu di utilizà a biografia. Ciò chì hè successu hè un certu carattere "degenerate" è "criminali".

Tutte e sceni in a film, in u quale u pezzu PJ Byrne participanu, spoof la reputazione di l'attore, sò falsi è imparavisibili.

Leghje ancu

Paghjella per una minzogna

L'attora prupone un cumpuntamentu seriu per u danu morale - $ 15 miliuni. Comenzò u litigazione cù i pruduttori di u prughjettu, cumpresa hè u Oscar-Biò Leonardo DiCaprio.

Da u equipaggiu di filmulare, a premsa ùn hà micca bisogni ricerchi chì a sessione di a corte hè ancu ignorata.

Pensemu chì a notoriosa film hè stata liberata in 2013. Hà ricumandate critica nantu à i critichi è hà cullucatu una cazzu impressesiva - circa $ 400 milioni di Leonardo DiCaprio hè stata premiata u Globu d'Urra, è a film hè ricevutu tanti cum'è 5 nominazioni Oscar.