Banchume cù e manu propriu fattu di lignu

Una cuddetta di bois di lumaca hè necessariu in ogni casa. Hè bisognu chì i zitelli sughate. Hè cunvenutu per aduprà in a cucina, per esempiu, per a limpeza di ligumi. Pudete cumprà cumu un pezzu di mobili. Ma hè più interessante per fà un fessee da un arbre cù i vostri mani. Fighjemu à quale custruisce stu prucessu.

Fà un bagnu da un arbre cù i vostri mani

Per fà un bagnu picciottu di legnu cù i nostri propri mani, avemu bisognu:

  1. Prima hè bisognu à marcà i futuri ditaglii di u fustu. Per fà questu, utilizate u lapisu è u cantonu per marcarà a cima di u fugliale, è ancu com'è i pane. E se per a seduta, hè necessariu di cutà un rectangulu ugguali o un quadru, hè megliu fà fà cose. Per fà quessa, fate un patronu per e dimensioni necessarii di una parte di u pezzu tutale, è gràzia à u cartulare.
  2. Marcaru nantu à a toca un ghjatu di forma trapeziali. Allora pari un marcatu pianu.
  3. Scrivite tutte e dettagli cù un puzzicheghju. Assicuratevi chì tutte e rùbbriche sò lucenti. Per fà quessa, a puzzicheghja ùn deve esse tracciata micca longu à a linea dibuchuta, ma à prossimu.
  4. I pezzi riaghjuli sò sputitizzati cù una granca di carta. Spécialement a cura di e findi è i speddi punti, chì deve esse stati rinsignati. Mudifichemu duveremu i nostri infurmazioni un attrattu attraente è oculta tutte l'irregulità di u cuteddu.
  5. Avà mò attu i piezzu cù un scuru di carta. Questa prucedura hè megliu fattu in questu staghjunu, perchè u moltu di l'assemblea di produttu serà ingannimentu. Inoltre, dopu à pittura u fasciulinu, tutte e difetti falla. Eccu cumu i listessi pulitichi di u taburete.
  6. L'assemblea di u fessee cresce cù a cunnessione di i costi è u sacru, cù i vignaghjoli per questu.
  7. Dopu a chjappà a custruzzione nantu à una superficia plana, perchè i venti cun vini. Sì u taburete senza cuntinimentu, u fondu di i so ghjuvelli saranu pudessi.
  8. L'ultima tappa hè u culurente di u banchittu. Prima di fà cusì, limite bè tutte e superfici da u polu di lignu. Décorate u fugliale nantu à u vostru propiu. Hè pussibule, attiscendu da u vernice, per conserve u corpu naturali di a legne. O pittura in ogni culore chì ti piace. Se vulete aghjuntà u sole di un coltu di colore, pudete stampà novu dopu chì a prima capa di pintura hè stata secca. Allora pari un bagnu fattu di lignu , fatti da i so mani.