Disturbu di l'umore

Avemu dinò à rispittàghanu à circunstanze esterni cambiando l'umore, è ùn ci hè nunda terrible in rire in pienza di lacrimi o in còllera, chì precede affettu. Ma succede chì e nostre reazzione ùn cessate di esse adattate, in questu parlanu di i disordini di l' umore (trastorni afectivi). Violatorii di stu tipu include diverse diagnosi, chì sò uniti da u signali principali - una violazione di u statu emutivu.

Disturbi di l'umani è i so tippi

Studi di viulazione di stu tipu sò sempre in permanente, per questu hè prima di parlà di una classificazione completa. A data, i trastorni di l'umore più ricunnisciute è assuciatu cù episodii manichi, è disordini affettivi, libera di sintimi sintomi. Trà u primu gruppu, u più famosu hè a depressione clinica o u disordanu di l'impurtanti depressivu. U secondu gruppu, u disordine affripivu bipolari hè a più famosa, per quale l'alternazione di manichi è dipresioni hè caratteristica. U disordine di l'umore ùn sò micca sappiutu cumpresi, e so spezie anu cuntinuatu à rimbursà, è tutti i casi chì ùn fallenu micca in e di e categurìa cunnisciuti sò chjamati trastornu affettivi, senza chjaru.

I casi di l'apparizione di tali disturbi sò scunnisciuti, ma i circunsidenti mettiate parechje ipote pruposti à l'aspettu geneticu, psicosocial o biologicu. In u primu casu, a presenza di un genu anormale in 11 cromusomi hè misturatu, in u sicondu casu, a pèrdita di cuntatti sociale o altre tipu di stress hè attribuitu. Parrannu di i prucessi bioquimica di i disordini di l'umore, impone una disturbazione di a produzzione di noradrenaline è serotonina - i dui neurotransmisores più impurtanti.

Trattamentu di disordine d'umore

Tali viulazione sò in u scopu di l'interessi di un psiquiatre, per quessa, quandu un detrimentu hè detecatu, l'amuricu deve esse diretta à stu spéciale. Sicondu i modi principali di disordini di l'umore anu dipresioni è l'episodji manichi, u trattamentu hè ancu elettu, basatu nantu à a terapia adatta per questi prublemi, supplementate da e prevenzioni. Cù trastorni depressivi, a terapia principia cù l'usu di l'antidepressanti, è per e viulazione di u sicondu tipu, hè tratatu cù neuroleptichi è psiculugia.