Fiori fattu di carta acuarelata

I fiori, cullate di carta d'acuarela, sò diventà più frequente, perchè hè bellu, è persone, è interessante. Se ti piaci à stu tipu di creatività, seguità proponii usendu a nostra classa maestru, chì vi diciaraghju cumu fà i fiori di carta di acuarela.

Materie:

Emperiscu à travaglià nantu à i culori di carta acuarela.

  1. Un pezzu di pintura di pittura cun paint, usando parechji culori. Avè chì più acqua hè più, u più beddu è interessante i culori saldenu. A carta picchina deve esse secca, per questu, lasciate sola per quasi 30 minuti.
  2. Quandu u pittatu s'assicagna, vai à u tagliu di i petali. Per fà e fiori di carta d'acuarela, pudete fà i vostri propri mudelli chì facenu facilità per u cuteddu, ma questu ùn hè micca un oġġettu obligatoriu. Trimate i petali, nota chì sò duverebbe sferenti diversi.
  3. Dopu a fabbricazioni, torci u cunsigliu un pocu cù tisei o un lapis.
  4. Pigliate u picculu petite, ghjuvà, curriggiu a forma cù pegu. Dopu agghiunciete parechji petali novi, anu aumentatu gradualmente a so dimensione.
  5. Adding petals, pudete pruvà cun forme è dimensioni, quandu decide un'alture di firmà, sceghje u decoru i fiori in folla.

Roses fatti di carta acuarela

Avà pruvate à cullà e boni roselli, ghjusta d'avvistu chì hè una fece cusì dilicata, chì deve perseveranza. I materiali seranu u stessu in a versione previa.

  1. Color the paper with paints and let it dry.
  2. Cut strips 3, 2 è 1 cm wide.
  3. Da e tavoletta, tagliate chjazzi cù i mariti à 3, 2 è 1 cm.
  4. Quadrate i stacks è intornu à elli, cutting off the edges.
  5. Avà po ancu pruvà à l'assemblea di roselli, per questu, apague i cilindri da i chjazzi, è cullate i chjudi, stacking each other. Ùn vi scurdate micca chì tuttu hè bisognu di cola.

Ciò hè tutta a saviezza, vi vede, primu priziosa, ma quantu bella. Se ùn avete micca un aquarelle nantu à a manu, pudete fà i fiori di carta di carta .