Flusso di neve di sentenu da mani propriu

L'annu novu hè u vacanze magicu di l'annu. Eva di u Novu annu hè assuciatu micca solu cù l' àrbulu di Natale è mandarini, ma ancu cù i fretti è neve di neve, accuglienti e case è riti, è creendu un ambiente di vacanze uniche.

A vigiglia di l'annu novu, circate di decorà a nostra casa cù guirlandi culurite, lampi brillanti, fiatchi di fugliale di carta. In modu, i flakes pò esse creati micca solu da u paper, ma dinò da una varietà di altre materiali, per esempiu, da macaroni, cocktail tubes e so on.

In questu classi maestru, vi cuntrarà tutte di cuddà flussu di tridimensione di sentenu.

I snowflakes di sentu - master-class

Lista di materiali obligatorii:

Curà di travagliu:

  1. Accogliu u prucessu di creà un fucile di nuvola di sentitu direttamente da u mudellu. Siccome chì u floccante di fiocchja serà in forma di un esagonale, avemu bisognu à un hexagono nantu à un pezzu di carta è u cutellu. Appena appricà u nostru patronu à u sentu di u viola è cercanu cù un scuru simple.
  2. Fate a foglia di sentite à mezu è, perciò, scaffèttile duie infurmazioni di u nostru futulu flocco fio. Per assicurà chì u sentu ùn si move micca, avemu da lascià cun una labulla. Questu ci permetta di cutà i detti di u fioccu di più.
  3. Pigliate unu di i hexagons felttu ricivutu è aghjunghjendu l'ornamentu di fioccu in u primu plegu u sentu à mezu.
  4. Appricamu un hexagono cù l'ornamentu cutatu à a carta di u lattice feltru colore, da questu làricu sentenu chì avemu chjappu u stessu escegua cum'è u hexagonu sculpitu da u feltru viulente.
  5. Avete bisognu à aghjunghje l'hexaglie morale è lilla à l'altri. Per fà questu, piglià una freccia di viulente moulin è cusì dui hexagons à longu u cuntinuu di u flussu di rinfurzata in dui cordi cù una costura di sutura. Hè bisogna com'è questu.
  6. Arrule u moulin di i fiori bianchi è rosa cù a doppia di a agulla è u broddu l'ornamentu di u floccante di nevi in ​​u centru di u lattu. À u centru di l'ornamentu, cusì cusutu. I peruzzi bianchi, in più di u centru di l'ornamentu, hà cusì i flakes de neve à a fine di ogni ramu è à u mezu di e rami. Hè ciò chì avemu.
  7. Avemu bisognu di costru dui pezzi di u nostru firoveru. Per fà quì, appricamu dui equatorii purpuri l'una di l'altri è fate a filetta cù filamenti di mulina biancu in dui corderi cusì cunna u nostru flussu di nevaru, impregnatu previamente cù un sintepon.
  8. Facemu stu flussu di ciocanu di notte senza sensu cù i nostri propri mani.

Stu flussu di flussu pò esse usatu com'è ghjocu di l'arbre di Natale aghjettendu una fossa, cusì hè piacevule per colpi nantu à l'àrbulu di Natale, o un magnetu nantu à a manna di frigorifoli, affissante una cinta magnetica à u spinu di u flocco di fiori, o cum'è un bedu d'agulla.

L'autore - Zolotova Inna.