Justin Timberlake è Will.I.Am - i plagiaristi?

E Giovane avellu veramente ghjustu è u capimachja di u gruppu incendiary The Black Eyed Peas anu glubulatu l'audienti cù i so successi per più di deci anni. Unu di elli hè u travagliu cumuni di dui talenti - "Damn Girl", publicata in u 2006 anno. A canzone pigliò u so postu in u cartulare, ma micca tutti si cuncordanu cù a ligalità di questa pista, per quessa, i musichi sò chjamati à tribunale.

L'essenza di u cunflittu

A cumpagnia PK Music Performance hà stata dispunibule per i cantori in tribunale per infrinzione di copyright. L'attori cunzidira chì a canzona "Damn Girl" hè assai simili à a melodia interpretada da JS Sea Davis "Un novu ghjornu", chì hè quasi cinquanta anni. À a so dumanda, Timberlake è Will.I.Am deve eseguite di eseguisce u canzone è cumpensà per u fattu chì in i dui componii sò stati strumenti instrumentali simili.

Leghje ancu

Una cooperazione assicurata

Demu avemu ricurdatu chì Justin Timberlake è u gruppu The Black Eyed Peas hè in a cumpagnia di l'attività in a fini di l'anni 90 è quasi sùbitu addivintò incredibbili assai, i so cuncerti pruprietanu sempre staghji salone, l'avvene di questi artisti sò perfetti à tutti. U sensu di canzone "Damn Girl" ùn hè micca l'unicu travagliu cumpruntu di dui stiddi, salvo per elli, anu avutu parechje successi più forti.

Hè curioso perchè a cumpagnia di musica decide l'accusazione lege solu avà, perchè u prublema di u star duo hè di deci anni. Se a corte ancu ricunnosce a similitude di e canzone, Timberlake è William Adams sò obligati à pagà una compensazione - parte di l'ingudu da Damn Girl. Cumu seguitemu u cursu di l'eventi e mantene i pugno per l'artisti prediletti.