Pagliaghji fantastichi chì palesanu chì i diseggiani passanu bè

Queste sapori inveciali ùn sò micca di usu di ogni ghjornu, ùn anu micca diventà successi di vendita, a so averia hè di scopra in u so debutu in u podju o in u cinema, per andà in a storia.

A fantasia umana ùn hà micca limità, anche si tratta di i scarpi, ùn ci hè nunda impedente quì. L'idee più inghjangatu è inimagile di i disinfetti muderni anu realizatu è appare in i podupji di i manifestazioni popolari è in not only, scandificante è sorprendenti u publicu.

Di sicuru, quasi tutti sti mudelli causanu solu sorpresa è curiosità, ma sò improbabulevole esse adattati per u sughjettu o sviluppi quotidien. Questi sò stati quì sottu frames di fashion shows è e battagghi di scènesi, ma hè assai interessante per vede intruvuli idee inturniati incubati in a rialità, cum'è per esempiu, un museu exhibitu o una mostra di i pittura di Kazimir Malevich.

Calzature-shock da Alexander McQueen

U famosu designer britannicu Alexander McQueen hà scuzzulatu solu à a industria di a moda, allianzendu una linea di oghje, nozionale è stranieri. In i circles di moda, hè ancu chjamatu provocateur, sfida à a industria di a moda. Dopu i so opari, i sandali di a donna assai interessanti "giardinu" eranu particularmente notati.

Ma veramente ricunnisciutu hà fattu scarpi armadelli, chì sò assai simili à u listessu animali. Per via di u calcariu di 25 centimetri, a gloria di a pisà di i mudelli hè stata attaccata à queste sapori. E, sicuru, u fan più ardenti di questu mudellu ùn era nè pocu scandale vendeur Lady Gaga.

Strange shoes di Mark Jacobs

Un altru discu Marcu di Ghjacobbu hà pigliatu una onda di sapori strammi è creò un mudellu di calzari in u quale turnò u puntu di u mantellu, è aghjunghjenu dinò in u prughjettu di u calzari.

Esperimenti cù tacchi

Tacchi è esperimenti cun elle - hè questu questu preferitu per i disciugbi di scarpa. Quali sò i calzetti di Dior cun un taccu in a forma di una striscia di gomma o un fille, flaute di ballet in i catene da i ghjovani studenti Tove Jansson è Pera Emanuelsson, è i scarpi cun ughjulaghju in u Guinness Book of Records cum'è a più altu - 43 cm Ma, cum'è l'altri mudelli splusivi di i scarpi, anu ancu una podupia.

Calzature infinita da Julian Heights

Ma u dissimulatore inglese Julian Heights in i so mudelli inuditori di i manteaux di donna hà sottufennatu a mancanza di colti, chì hè ancu interessante, inusual è veramente sorpreneur. E so scarpi s'assumiglia una serpente chì hà cullata a perna di a donna. È un quatru di a cullezzione, ci era una varietà di culori di questi mudelli di scarpi è un cunte cusì infilatu. Questi piani, a furtuna di i so precedenti, sò venduti bè bè, anche u prezzu assai prezzu è assai forma futurista.

Idei inusual di i scarpi cù l'umuri

Di sicuru, oghje hè assai difficiule di vene cun questu fundamentale novu è spettacate u publicu, ma i generatori moderni di idee sughjate l'inspirazione di temi pocu inusual. Per esempiu, cù a pelle di una banana, pelle di horror, aquariums è ancu terrario.

Formulatori futuristici è opulite privati ​​ùn si tratta micca solu di i disinazioni prufessiunali è eminenti, ma ancu da l'amatori. Senza diffusionate u chocolate cibo pò esse a ragione per creà un sapori inudelli. E circhendu certi mudelli, in generale, hè difficiule di capisce chì cumu ci vinìanu i disinatori. A volte, per evaluà sti opari di alta moda, vale u tornu à un sensu di l'umuri, è micca à a critica profunda.

I pezzi Heelless

Certi mudelli sò furtunati per esse diventiti in i circles di scandigliarii di a moda. U scopu di crià i scarpi senza un taccu cù una pratica massima era solu per cridite l'attinzioni à a nova cullizzioni, ma chjamate "beskabluchniki", hè statu assai praticali è piacevule per a caminari, è diventonu pè a ghjuvanza è di l'amateur avant-garde d'una figura negra è unormariu.

"The Golden Cage" di Dolce and Gabbana

In a cullizzioni 2013-2014, Domenico Dolce è Stefano Gabbana, admiraturi di u lussu anu da qualcosa di ammirazioni. I più famusi sò e sandali in a forma di una cellula preziosa decorata cù fiori.