Revestimentu di u fornu cù raio ceramiche

Parechje utilizatori anu rimpiazzatu i vechji chjappi, chimmi è stufa cù caldei elettri è gasificheghji, ma ùn ponu micca solu sia sustituitu. Ancu in u XXI seculu, a calidez di una casa di a realità hè mai cambiata per un calefacteur mudernu o ultramodernu. Per quessa, a tecnulugia di furnish stufa nantu à i carburanti sòliali, è di u so furfundente, sò sempre tematichi in situ.

Chì tile hè adattatu per affruntà u fornu?

Quandu s'agisce à quelle materiale, i seguenti seguenti seguitate:

Basatu nantu à e caratteristiche tipificate quì, l'scelta più accettavule hè a compra di terracotta o ragliata. Inoltre, un rolu impurtante hè ghjucatu da l'aghjunzione supplementu di u materiale di luce è a qualità di u misurable edifice.

In fronte à stufa cù raccoli di terracotta

  1. Prima, preparanu a superficia di u muru. Avemu dinù a masonera cù l'acqua.
  2. Scambià i funziunati cun un sbagliu di metalli o altre uttellu, frendu i sulcusi à 1 cm, è torna noi aghjustate a parete cù acqua.
  3. Aghjustassi hè necessariu di trattà a superficie di u brickwork cun un cimitore.
  4. Rolla o raspberry, appricamu u mortero à u brique .
  5. Per fà travagli in facci, avete bisognu di cumprà imbulighjate custituente di e custruzione especial.
  6. Truvate un dispunìbule adattatu è sdrughje in questu l'importe necessariu di a mistura per dilùscinu cù l'acqua, chì riguranu rigurosamenti a struzzioni chì hè sempre presente nantu à u pacatu.
  7. Mixer piglia a suluzione chì ùn deve cocerà nanzu più tardi à 15 minuti prima di l'iniziu di u travagliu.
  8. Pudemu a mutazione di e custruzzione dispostu in a superficia di brianza di u furnace. Spread the mortar with a spatula.
  9. U tappezzu di u fornu cù e fossi ceramichi seranu più affidabile sè se fate un impresa di metallo cun di canti 50x50 mm in opera. Munti, hè megliu cumu per vultà per autore tapping, invintatu prima in un brique.
  10. A superficia hè appruvata, assulutava, furtificata è pronta per fà affruntà. U tesu stessu duverebbe positu da u fondu fundatu, principiendu da l'angleu più visuali di a vostra stufa. Per alcuni un spartitu silenti entre i bistisciti, avete aduprà chjassi o altre patti adatti.
  11. E madonna moderna di terracotta per affaccià e stufe è camini sò un gran materiale per u travagliu. Ancu un novu pò creà una bella superficie fissa. Avà nantu à a vendita ci sò elementi di cantonu speciali, chì facilitate assai a pianta di u materiale.
  12. A solu solu deve esse appiicata à u tesu un pocu, sultantu propria per furnisce u spessore di a strata especificata in a struzzioni.
  13. Alignate i primi i rinculi, è immeta l'ispaziu in u mità di u muru. Se vulete, pudete fà u muru finitu ùn hè micca cumpletu, ma frammentatu, è nantu à a superficia di i mudelli originali.
  14. In fronte à u fornu cù terrazzi ceramica Terracott quasi cumplittata. À l'ultimu passu, fate u groupe cù u mortero utilizendu una spatula o una siringa.
  15. A siringa hè più piacevule, in particulare in locu diffesu per alcuni sottu à u limitu. A fine, aghjunghjeghja a cusgitura, sguassà i restu di a suluzione cù una spugna o raghji.
  16. U travagliu nantu à a facciata di a stufa cù i fossi ceramichi hè rematatu. Pudete chjardu è restà vicinu à una chjesa calda.