Table with mirror

Una piccula buttuna cù un ispilatu da u mumentu anticu è un simbulu è un attributu integral di una stanza femina. Dognu, cumu micca quì, e fiorite bellezza - fate u makeup, hairstyle, guardate a faccia? Questu pezzu di mobili hè assai praticu, appena cuscrietà in bon apprudu l'internu, diventendu a stanza in un boudoir - una casa femina nica.

Perchè avemu bisognu di una tavola cù un ispleculu?

In fattu, una tavula boudoir cun un isp'ellu ùn hè micca solu un locu per l'autore è una piezzu di decoru interiore. Hè assai funziunale, perchè hè un spaziu còmicu, hè furnutu cù molti boxti per almacenà "trucelli" femini è un specchiu chì serve micca solu per priobrašivaniya, ma ancu di l'espansione visuale di l'u spaziu.

À a so superficie di a tavula cun u specchiu in u so alcuni, pudete esse eloccu u più belli di i vostri vascini cù cosmichi, buttigli cù perfume, organizatore cù gioia. E intra i so casceanu ammuccià tutti quelli chì pensate chì avete bisognu da l'occhi - u restu di i cosmichi, bandi elastichi, spiaggia, hairpins, etc.

Assicurò à l'ottoman in fronte di a tavola di e donne cun un ispilu induve hè più piacevule per "portà bellezza" di stà in fronte à un ispalla in u bagnu o u passaghju. Ùn avete nunda quì ponu accuncià, è l'illuminazione sarà micca inadecuate. Mentre chì in u to boudoir pudete piglià cura di l'illuminazione di qualità supplementu, per ùn avè micca missu qualcosa impurtante in a vostra aspettazione.

Varieti di vestiti

Ogni mobili comi u vestitori cun un ispilu pò esse di un materiale o una cumminazione di elli. A maiò spessu si sò basati nantu à u legnu è u metal.

In quantu à i formi è e tene, sò assai diversi oghje, chì vi permette di sceglie un mudellu per qualsiasi stilu di l'internu di u classicu à u techu .

Spessu, i vestiti simule di a tavula cumuni cun u specchiu nantu à ellu è parechji coutieri è una nightstand per u storage. L'altru opzione hè un trilogu, questu, una tavula cun un specculu tricuspidu. E certi volte ci sò mudelli cù un specchiu altu è di longu, chì hè ancu assai piacevule.