30 di settembre (Faith, Hope, Love) - i segni

Da a storia, sapemu chì à quandu Vera, Hope è Amore vintu, l'imperatore anticu Imperatore Adriano rignava à a Roma antica. In tuttu u populu venerà i divini pagani. Rumori chì, in l'periferia di l'imperu, a vedova Sophia vive cù i so fieri, cridendu in a Chiesa Ortodoxa, righjunsi l'Adrian. Mandò i truppi sottu à pusà à u palazzu. Ci hè l'Imperu persuadore à rinuncemu à a fede cristiana è accettanu i dii pagani. Young femmes è a so mamma li ricusonu. Per sta Faith, Hope è Love anu avutu turmenti terribili. I sguardi nantu à u palazzu, dopu à quelli persiru. I so corpu sò dati à Sophia, chì era statu obligatu di guardà tutte e tortura realizatu nantu à e so figliole. Trè ghjorni dopu, incapacità di sustene u patimentu spirituale, a mamma hà morse.

Faith, Hope, Amore celebranu u so nome di u ghjornu u 30 di sittembri, è a ghjente vede i miràculi è rializeghja tutte e tradizione di questu ghjornu.

Signori di a festa Ortodoxa u 30 di sittemmiru

A questu ghjornu, u 30 di sittemmiru nantu à a Festa di a Fede, Hope, Amore è Mamma Sofia visitate a Ghjèsgia è fate u marcatu. I Casi cumpagnati accumpèvanu quattru candele . Dui sò stati pusati in a chjesa, unu era struitu in casa. Allora, à a festa di a festa, fece mette in u mediou di u pani. Hè stata creuta chì avaristi riesce a prosperità à a so famiglia. Tutte e donne facìanu stu ghjornu cun chianci, chì serve com'è un amuletu per i so parenti, è postpononu i so affari di a casa.

Ci era ancu altri sigreti è tradizioni di a festa ortugno u 30 di sittemmiru. Per esempiu, u ghjornu stessu era cunsideratu infirmai è alarmanti. I slaves ùn avianu mai pruggittatu una festa è un ingaghjamentu per queste ghjornu, perchè u matrimoniu ùn sia infettutu. Di solitu nantu à a strada di l'ultimu ghjornu di sittembri u tempu hè friddu, è se ancu chiuveru, aspittà d'aspittà u primu mumentu. Sì ci hè nè cielu in a mattina, i prossimi prossimi sianu chjori. L'inguernu era prumessu di friddu quandu anu vistu un squirrelu in quellu ghjornu, chì si cuminciò à spedite da quì sottu.