A furtuna per u Natale cun pienu

A Christmas fortune-telling with a peint is included in a lista di i mètudi più preziosi di predizioni, chì sò abbitanti. Cù l'aiutu, l'appressu pòrtanu assai assai infurmazioni nantu à u so futuru sceltu unu è ancu vede in un sognu. Per fà affari averebbe bisognu di piglià u to pente è ghjè impurtante chì nimu ùn a usa. Pudete ancu cumprà un pente novu è u megliu di tutti cede una preferenza à l'opzioni di a legnu. E pezzi pratichi per divinazione ùn sò micca bè.

Simple fortune di Natale cun pienu

Stu mètudu di preditzioni hè assai simplice è tutti pò facenu cun ellu. Ùn ci hè micca attributi magic magic to use.

Divinazione populari per Natali cun un pente:

Accuminciamu cu a versione simplista, per quale duvete bisognu à i vostri capelli davanti à lettu è fate un fugliu sottu à u pilone, dicendu dinò parolle:

"Sò olteltegu, un mummer, vene à mè in un sognu è coghju u mio capu. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

A notte, in u sognu, l'imaghjini di l'amatoriu futuru devendenu necessariu. Sì ùn avete ricordu di u sònniu, puderete ripetiri l'annuncia u ghjornu dopu.

Ci hè una guessing for a dream with a comb for Christmas , chì hè assai simili à a versione previa. Solu in questu casu, u restituitu hè chjamatu per pudè u pittimu propostu. Hè impurtante di piglià un pente novu, sottu à un pillow è dicenu un parcintuali:

"Caru miu, caru miu, venite à mè in un sònniu, m'hà scumputu u pente. Amen ".

Molti picciotti sustinendu chì avè truvatu u pilu masculu nantu à a cima in a mattina, chì solu cunfirmà chì a divinazione hè sicura di succede.

Questa versione di divinazione hè adattata per i zitelli cù u pilami longu, perchè avete bisognu à ticchinà a ferita è appicca un catuchju nantu à questu. A chjave hè sottumessu à u pillow, è dicen:

"U cumpagnu cumpagnu, venite à mè a chjave per dumandà, sguassà unlock".

Hè assai populari per divulge cun pente è un specchiu. Solu bisognu di mette i sti duie elementi sottu u pillow, dicendu questi parole:

"Venite, venite. Brush your hair, peite u to capelli. Fighjine, mòstete.

Ci hè una altra opción cù l'utilizazione di sti elementi. In questu casu, hè bisognu à pusà davanti à u froncu di u specchiu di prima per andà in lu lettu è, pittendu i vostri capelli, dicenu:

"U so fidanzata, ti vede pè voi, bè per voi". Avete à u me sònniu è principià una conversazione. Dìmmuli u vostru nome, dite quandu avemu acquisto. T'avete aspittatu per voi, è esse inseme. Per mezu di u putere di tutti i putenti conjura voi: venite à u mo sognu. Amen ".

U spiaggia di cunduttà deve esse mandatu sottu u pilone per a notte.

L'autra opzione per guessing cun un pente, u significatu di quale si pò esse apprinneru solu à a matina. Prima di vultà à u lettu, avete bisognu à pezzu e pusau un fugliu sottu à u pillow. In matina, hè bisognu di contà chì quantu hè quellu ghjente in u pentimentu. Se u pittu hè pulitu, ghjunghje ch'ellu hè cunsideratu micca successu è pò esse ripetite quandu un tempu. Un pilu promettenu una rettatura longu aspèvule cù u futuru maritu. Se ci sò dui pilassi nantu à u pente, significa chì prontu hà amparatu a nutizia, chì avarà una cunnessione cù u maritu praticu. Trè i capelli indicanu l'esistenza di un rival è quattru - hè un avvistitu di prublemi veloci. Se ci sò cinque or more scolpite nantu à u pente, l' addirezione deve esse ripetuta.