Capriccio femminile di l'era Biedermeier

U stilu di u XIX seculu pesa attenzioni particulari. A moda cambiò, è in i 30, l' stili Biedermeier addivintau particularment cumuni. Hà ricuminciatu a so popularità è u nome daveru à Louis Philippe - u re di Francesu, dicendu in u 1830-1848. E donne di modi chì facenu gustu "accettate" l'stile chì aspirava a moderazione è cunfortu. A stizza di l'epoca Biedermeier, o più u so similitudu, nantu à e cità di a donna di a moda pò sempri esse truvata oghje.

Cappelli di l'era Biedermeier: chì sò?

Ci era parechje modi per decuberà un caprettu. À quellu tempu, u capu hè stata fatta cù lace nantu à u frontu di u frontu è i lattilli, perchè stu elementu di u vestitariu stà nantu à a so testa. A fantasia hè facilita à "scuperta" in un capeddu cù largu marge: piume, fiori, diverse tessili è bè. À u vestitu di a sera, un turbanu festivu hè stata adduluratu, nantu à quale ci era un minimu di finishing. Per a sera, e fiorini eranu stati altissimi hairstyles, chì ùn deve micca bisognu cumpletu.

Una altra versione di u toccu femminile di l'era Biedermeier - un capuz, hè una cumminazzioni di un capu è un caprettu. Stu toccatori ùn era micca praticatu, perchè ùn era micca cusì faciule di sèntelu è di vede à voi. Cusì u tempu, vistianu vistimenti di lana, nantu à u quali u focu era chjude o un capu.

Cowork di l'era Biedermeier

Hè un caprettu di l'era Biedermeier hè stata fatta da satin, gluden, velvete è felice. Un cut era fattu da u spalle, in fronte à a frunti, hà avutu a forma di un arcu biancu. I campi di u kapor sò stati ammulati cù fiori. Grazzi à questu elementu di i caratteri di u vestu chjarasgini eranu chjappi di l'aspetta di l'omi curiosi. Era salvatu da questu di sera. Hè struitu chì i ghjovani ghjovani avè da toccu toccu di tufi più amori cumparciati cù i caspi di sposi maritaru.

Un tipu di capelli di u tempu hè venutu per noi, ma di furtuna, mudelli moderni è cappelli sò assai più pratichi e più forti. U fashionista selezziunate u tonu riccu. I prudutti sò diprezzati no solu cù cintes e cordonni, ma ancu cù petri, stivaletti, broche.