Chalma incù u mo propriu mani

Un modu veru hè quellu chì u pentimentu ùn hè micca bè, hè un turbante. Chjamma, o cum'è ancu chjamatu turbanu, entri à a moda europea in i 40 di u seculu passatu, è hà amatu l'immensità pupulari à questu ghjornu. Elegante capucine face a feminità è aiuta à creà una figura completa. Spécialmente exquisitely, i turbani attini sò longu e vistimenti di i tessuti fluidi, com'è chiffon è cù pappagallo, fattu di tela fina di tela brillanti o matte. L'altru ponu puderà ancu esse usatu bè cù a so preparazione un vestiti orientali per un carnaval o esse realizatu à un cuncertu.

Pudete custruisce un turbanu da una bufanda, ma un tali pruduttu sarà sfruttatu à u momentu più inoltre. Hè megliu corse un turbanu, impone i migliori. Qualchi sò sapete chì fà un turbanu cù i vostri mani ùn hè micca ghjustu difficultu - dapoi una ora di tempu libbira. Cumu fà un turbanu cù i vostri mani, vi diceremu in detail in l'articulu. Perchè u turban hè preferibile à i tessuti di plastica, formando belli folds. U pruduttu da dui tresses cuntrastanti hè maravigghiusu. In u nostru casu, avemu usatu una cammisa mussonica bianca, chì era fora di moda, ma ùn pèrdite a so presentazione.

Master-class: turban with own hands

Avete bisognu:

Cù cose un turbanu cù e vostre propriu mani?

  1. A forma di u turban hè simplicemente simplicanti: un pezzu di tela dove in a mezzo è tagliatu una forma rectangula chì apprassenta circa 60 cm per 30 cm cù vaddi superbi rossi in u cima. Nota: u cuddaru sottu à u focu hè a parte inferior di u turban!
  2. Una strapata, plegata a mezzo cù u partitu di davanti, hè sopra (fora di u fondu di fondu). Attenduleghja a parte superior è laterale di u travagliu nantu à a macchina.
  3. U filu, senza sguassà u pruduttu sottu à u pedi di a machina di cosioni, hè liggeratu più strette, per ciò chì i seculi altimati è laterali sianu stati prunelli.
  4. Turnate u pruduttu dirittu è aghjunghje nantu à a mannequin head (un vetru di vetru di litru sianu chjappu). Avemu capimatu u pruduttu da i dui bandei simètricamenti è cunnette in u mezu.
  5. Pigliemu i tissuti.
  6. Aghjunghjeghja u tecido un pocu calore è risicate ancu i fasgianu cù i punti.
  7. Inoltru, creanu un terzu gruppu di dritti è i cura cù l'aghjunghje è u filu.
  8. U restu "culu" hè cutucatu, sughjendu 2 cm per a trasfurmazioni.
  9. "Cola" hè scugglerta in i dilicherie è cose cuntadine.
  10. Turnaremu u pruduttu per tutte sguardu, pusendu nantu à novu. Faci l'assemblea in u core di a testa. Pruvate u turbanu, se ne necessitei curreggiate e cunghjuntura è assemblei.
  11. U nostru turbanu hè prestu!