Cù à chì ponu vèstinu scaretti?

Spessu, i donne, vedenu i belli è l'eleganti nantu à u cuntadatu, cumprà, senza pensà à esse cumminati cù a ropa dispunibule in u vestitariu. Per esempiu, i borgogini sò stati assai impressiuni, u culore saturatu hè assuciatu cù u lussu è a passioni, ma assai denieseghjinu u piacè di vèstinu, perchè ùn sanu micca cumu pudè esse cumminati. In questu articulu, suggerenu chì cercanu qualchi imaghjini chì vi aiutanu à passà appassiunatu, femminile è elegante.

Culore di culore

Per principià, u culore di Borgogna hè abbastanti capricciusu, ma cù una clever combinazione di culori, pudete creà una stampa brillanta è unicu. L'oprazione classica hè una cumminazione di bagnu cù u vistitu di un culore similare, ma di fà chì l'apparizione ùn pare micca avvinte, avemu suggerimentu chì pruvà à l'altri sfumalli. Per esempiu, se mette un pappatente blu è borgoia, pare chì i culori ùn si sò micca in juncituri. Ma, siddu vi mannanu bagnu visu blu, blusa turchese, bracciale blue jacket è braccialetti di borgogna, l'imaghjini sarà assai stylish è harmoniu. Ùn bisognu micca di accessori, cum'è un embrague ou un pannu in u to collu, in tonu à i vostri scarpi.

U so scarpe di scarabezza di u Suede sò assai nobili, perchè si deve esse gastatu cun un vestitu eleganti, chì pò esse a listessa scherma cum'è i scarpi. Nantu à u vestitu pudete mette nantu à un mantellu beige è rinsignà a feminità hè cunsigliata per l'aiutu di l'ornamenti eleganti chì si sò in u stessiu culore cum'è u vestitu.

Inoltre, i chiacchiarii di claretete saranu un aghjuntu perfettu à i pantaloni gialli, i pipi, a cardigan è una chaqueta bianca. E, sicuru, ùn scurdate micca di a purcura, chì pò esse greghja è borgogna.

U Culore di Bordeaux hè culinatu cù tutti i bianchi, bianchi, rosa, rosso, verde, oru, marroni morrissimu, cusì spirimari è sia nantu à cima.