Cumu fà moltu una rosa di plastica.

L'Artisgianu fattu di plastiline ancu cù a listessa cumpagnia vèninu appiicati diversi solu per i capacità di u zitellu chì sculpite. Hè impurtante ancu chì u zitellu realizava sti o altre dette. In questu articulu, parleremu di parechje scelte per u moldee rosati da plastica, è ogni ghjornu serete esercitu di modu diffirenti. Fate petite rosoli per i zitelli è adulti.

A plasticine s'arrizzò per i zitelli

U roghjunu di a rosula, cuntinutu di parechji petali, hè difficiule per i zitelli in maestru, è per quessa, per elli, pruponi una classa maestrale cù una rosula, per a preparazione chì un gran numaru di dettu ùn esse micca dumandatu.

Cusì, per una rosula, seremu bisognu di:

  1. Dà un pezzu di plastilina rossa, pudemu moldà un cone cù una sipurtura internu è ghjuvanò, appiicatu pocu à l'arme di u cantu.
  2. Un'altra partita di culore rosso hè aggruzzata in una salsiccia fina è doblegata "caracalla" per ch'ellu si pò esse mette in a nostra cunnone. Questu sarà u core di a rosula. Pudemu u "babbaluciu" in u cunu, cum'è mostra in a stampa.
  3. Pigliemu un cappelletto è capelli cù una striscia di plastilina verde. Un finu di u palcu hè stampatu - hè una palla. À quì pezzi petite di plastica furmata in a forma di spine.
  4. Conghjugammi u vinu cun u caprettu è a rosula hè pronta!

Facemu un carottu veru di plastica cù i nostri mani

U travagliu successu di rosi da plasticine hè un pocu complicatu. In questu, ogni foglia hè fugliatu separatamente è esige l'assiduità è a cura di i detti.

Per mudellà i rosi ci seremu bisognu:

  1. In un pezzu di carta o l'altra superficie, traducighja una striscia di plastica virali è formate un trondu. Per a forza, pò esse pegati à u filatu. Piglià e pezzi petitsi è coglini cù tutte e foglie di u futuru s'arrizzò, appicchendu à u trondu. Quaderni raggiuli di plasticine simularà i spine.
  2. Allora pudemu formà u caprettu. Per fà quì, puderebbe sviate i pezzi rutti, forma irregulvuli, è cumincià à torce u caprettu. Prima a prima partitu hè u più stretta. Allora, attornu a prima, torna u sicuru più liberamente, è cusì. I disticcii di ogni culdu anch'ellu cambiatu. Facemu un capucu di a grandezza chì avemu bisognu.
  3. Conghjugammi u nostru capu cù un tronu. Una bella rose hè prestu!

Una scultura di una rossa realistichi di plastica

Fate micca una rossa realistica ùn hè micca assai più difficliosa di i rosi brillanti da i classi magistrali precedente. Hè necessariu di pagà più attente à i dettagli.

Per fà u bromu di rosula, bisognu di rosè:

  1. Doppu avenge un pezzu di plastica rosa, divide in picculi pezzi.
  2. Ogni pezzu di plasticine culloca in una bola è scattarà cù i vostri ditte. L'appartementi vole à fà cun cura, facennu i petali più vicinu à a punta di u magre. I fiaschi sò sparati, in parechji petali, anu bisognu à diventà prestu.
  3. Dopu a preparazione di tutti i petali, aghjunghje à u caprettu. I primi petali sò stati assai affissati, liggeru spinghje i fiurati, i capigliati vicinu sò fatte più liberi, perchè a rosa s'aprì.

Tutti i rosi sò stati dispunibili pi un pocu tempu, perch'elli anu cungiatu. Allora pudete mette in un bonu vasu o decore un arrangiatu di fiorente.