Designer bijouterie

Si prima di a moda si passa da individuali à appuntamentu à pret-a-porter (vestitu ready-made), l'oghje di l'artighjanali di l'autore sò novu in a punta di pupularità. U raggiuni hè simplice: disinfettori, criatori di coleczione massiva, chì vulianu capisce u più ghjustu di l'audienza, sguillà assai cresciti di e cose, "calà" l'altru è u persone extravaganza. Hè comprendiutu chì micca ogni donna hè pronta per vende scortaggianti o prudutti straordinariu. Dopu stu mumentu scumparisci in tutte e cullezzione di l'autore di "cambra". "Per ogni pruduttu, ci hè ancu un cumpratore" - i designaturi u decidenze è creanu, crianu, realizanu tutte e so inspirazione à u più.

Aiutò à fà illuminà l'artighjanali di ghjuvedi senza altru chì Evelina Khromchenko , introdutore ghjovanu è talentu, in u so avete, l'autori in l'esposizione di a so ghjeli à uttùviru 2013.

Olya Shikhova . U designer principiò cun duie cullizzioni di colori luxurii è unique. Formi rigidi, imitanu da u collu di a cammisa, sti zuccari disperse in istante. Dopu un debutzatu successu, Olga hà purtatu à u mercatu a so ricchienta di altre designer: incrociati coltelli custituiti di cordone, belli cunti multicultonii, pedichi prezzici e perli.

I Fioretti . Una marca unica, fundata da u designer Natalia Marchenko è a so figliola Ivlyana Makienko. I creatori cumincianu cù gioia per i capelli - culori di u sensu. Dopu avè ricumputu boni cunsiglii da Khromchenko, pudiani presentà a so marca à un uditatu più largu. I fiori di Silo Fiore mi piace cum'è petite mestieri è in parechni modu supera i so parulagiani parinti hàute couture.

Volha . I primi prudutti di a marca eranu fatta da Olga Prokopova in una sola copia, in manu stessu in a so cucina. Hè una di e pochi ghjenti chì oghji sò ghjuvedi designer cumpostu di pietre naturali. In a cullezione Urbane in imprevisiunale cumpletu, ma uni è modi modi sò usati l'agata, quartz rosa è aventurina, onyx, amatista, perli e cristalli.