Giardinu Botanicu Olivine Rosu

In Australia hè un gran numaru di diversi Giardini Botani. Unu di elli hè specializatu in i pianti di u territoriu deserti di u paese è si chjamanu Giardinu Botanicu Rossiglione.

Infurmazioni ghjugna

U giardinu si trova in a cità di Alice Springs nantu à a parti impurtanti di a Terra Reale è coperta un territoriu di 16 ettari (40 ettari). U park hè stata fundata in u 1956, u so funzione principale era di priservà i riti di u disertu, chì anu stati custruitu di stirpà. U primu curatrizu era l'antropologu Miss Olive Muriel Rosà - un peleur per i diritti aborigini.

In u iniziu, u territoriu di u giardinu botanicu fù abbandunatu, cunigli salvatichi è capri di campà quì, ancu di u bistiame è l'altre animali chì cambiammu a natura di a vegetazione locale significativamente significativamente. Quandu i investigatori cumincianu à travagliu, ùn anu micca truvatu micca alcune è arbre.

Creazione di un Giardinu Botanicu Olive Pink

Più di più di duie decenni, indigeni abbitanti, guidati da Miss Pink, hà prutgatu cun entusiasmu cù e cundizioni assai àri di a riserva è micca virtu nudda finanzamentu. In questu spaziu, pruducianu i fiori fiurichi di l'Australia cintrali, succulenti, arbusti, arbureti chì ponu soprente a temperatura alta di u disertu.

In u 1975, l'antropologu Miss Olive Pink hà mortu, è u guvernu di l'statu di u Territoriu Settimane di u duminiu esciuta a riserva, chì decide di ùn firmà l'opara di l'entusiastu. In u 1985, u giardinu s'apre for visiti pubblichi, è in u 1996 era renomeatu in onore di u so fundatori.

Ciò chì vede in u giardinu botanicu?

In u Garden Botanicu Rossinu hà edificatu un centru di visita, hà custruitu una retazione di randonnas, acacia plantada, eucalyptus di fiume è autri arburi. Vulendu immaternarià u parcu à i deserti di e cundizioni naturali, pusonu un pozzu è ricreatu un ecossimu unicu di dune dunes. In u territoriu di u Garden Botanicu Rossini di l'Oliu, in più di i pianti rari, ponu truvà una varietà d'erbivori, cumpresu canguri. Quì hè ancu una ghjenti numerosa di pani chì sorpresa i visitanti cù u so culore è piacevuli cù un cantu meraviglioso.

In u Giardinu Botanicu di l'Oru Rosa hè una laguna, ghjè l'arbureti è beddi fiori. Sè sottumessu à a cima di a muntagna, pudete vedere tuttu u parcellu, cum'è in a palma di a vostra manu, è dinò a cità d'Alice Springs. Eccu un bonu locu per rilassate cù a famiglia sana o cù l'amici, è ancu ideale per parolle amare. In u territoriu di u Jardine Botanicu Spumante di l'Oliu sò parechje coffi chjucchi induve puderete rilassate è pranziunse mentre viaghjanu.

Cume accade à u giardinu botanicu?

U Giardinu Botanicu Rossu Olbu è situatu direttamente in a periferia di u paese di Alice Springs. Eccu, da u centru di a cità, seguitate i segni, puderete in autobus, bicicletta, auto o cammino.

Visita Olive Garden Botanico Rosa, hè per quelli turisti chì piaceru i prugne exotichi, natura pittoresca è desideranu un bonu tempu. Quandu chjappà nantu à una scursioni per u parcu, ùn si micca scurdate di piglià cun camere è e manciari d'avelli, perchè u tempu spentu quì hè stata recordatu da un pezzu. I porti di giardinu sò aperti à i visitori da u luni à u duminiu da 8h à 6h. À l'intrata ùn abbandievi di piglià libretti cun un mappa di l'aria.