I proporzioni di a figura di persona

Ogni sapiulu chì u cuncettu di bellezza, è in particular, a bellezza di u corpu femminili , hè variate. In u mondu mudernu, u standard hè una figura alta è bella. Inoltre, e donne cù paràmetri classici anu chjave l'attinzioni è sò populari.

In questu articulu avemu a parlarà di a proporzioni classica di a figura.

I proporzioni di a figura femminile

A megliu nantu à a pruporzioni di a figura è a rapportu di a durata di e diverse parte di u corpu hè cunnisciutu da artisti è sculturi. Ancu in Grezia antica, a basa di metta a prupurzioni di a figura era u capu umanu. Questa hè a stessa misura oghje.

Allora, l'altura di una donna alta si deve esse uguali à l'altura (longu) di a so testa, multiplicatu da 8,5. A larga di i pedi hè l'altezza di a testa, multiplicatu da 4.5. A larghezza di i spalle è i cadenti sò da esse uguali di l'altezza di a testa multiplicata da 1,5. A larghezza cintura hè uguali à l'altitudine di u capu.

In e donne di piccula altura, a larghezza di a figura hè a longu di a testa, multiplicatu da 7. A proporzioni restu di a figura sò cunservati.

Comu pudete vede, per fassi cù u canon di bellezza ùn avete bisognu di avè una certa altezza è pisu - hè assai più impurtante chì u corpu hè proporzionale, armoniu.

Proporzjonijiet ideali di a figura

I proporzioni ideali di a figura di a picciotta u pòpulu hà pruvatu à determinà à tuttu u tempu. U canon più anticu in a prupurzioni di u corpu data di 3000 aC. Dopu questu, hà cambiatu diversimente.

I medichi principali eranu a durata di u pede, a faccia, a testa.

Aghju offerta a lege di e pruporzioni di u corpu chì Leonardo da Vinci utilice:

Avà cunnosce a proporzioni classica di a figura di a donna, ma ùn mette immediatamente cun rigore di u capu à i dintorni. L'Apparenza hè solu una parte di bellezza femina. Hè assai più impurtante hè d'esse fiducimentu, amiche è equilibratu.