In fronte à u fornu cù tile

In fronte à u fornu cù e teulene moderni distruverà i pruprietarii di cura affaienti è darà a casa un interjuri più attrattivi. Pudete fà stu travagliu, vi toccu à cunnosce qualchi funziunalità di a selezzione di cola, a più afficaciata di materiale è parechji sotutti di a tecnulugia.

Chì tile hè adattatu per affruntà u fornu?

A maiò parte di u tagliu di u clinker, tile di porcellana , majolica o terracotta. Revestimentu di u fornu cù ragliuni ceramica ùn hè micca indispensabile, perchè se a furnitu hè trattatu cù ceramica convenciale, ùn pò micca garantà un apiece esteticu duverevule.

Majolica è terracotta sò pruduciuti da pressu. Ci sò diffirenti di elli in quandu una capa addiziale di glaze coloured hè appiicata à u primu. Ogni opzioni anu una stracciosa tensione è una struttura peruosa.

In quantu à e tessili di tagliu , hè dinò assai forte è soporta altu cundimentu miccanicu, temperatura alta. U stessu pò esse dumandate à u gresonu di porcellana.

Sceglite per voi, ma l'experti cunsigliate l'accuncià e fustelle di terracotta per a decorazione di stufe è chimmi, cumu hè dotatu da eterna propulsioni di trasferimentu termale è hè resistente à l'abrasioni. Hè impurtante ancu chì ha parechji solu sulitariu.

Selezione di cola per tiling the furnu

Nimu stampa più impurtante hè ellu sceltu u cola in manu. Ùn bisogna ricerete a cola per temperatures superiore à 500 ° C - questu hè impurtante, postu chì custruisce un ordine di magnitude più, è ùn ci hè bisognu perchè, perchè i muri di u furna ùn calanu micca cusì.

I sperienti ricunniscenu a cola di a cumpagnia di Finlandia "Skanfixsuper", ma pudete cumprà è "Plitonite-SuperKamin" - pò ancu sfracerà è frettu e funnuti.

Fasciculazione di u fornu cù e techi propii

Tuttu si cumincia cù a preparazione di a superficia di u furnace per a stallazione di e tile. E paravani curvati sò primurati per allianziati, è questu puderà salvà significativamente u cunsumu di cola, chì valenu assai. Preparate à u fattu chì sta prima fase di u travagliu pigghianu assai tempu. Ma tuttu u so addipenni di a qualità di preparazione.

Per u viulamentu, pudete ghjustu i muri cù u mortuiu di calcitone. Ma prima di pulizziari a lu ladrone. Sì ci hè u vecchiu gesso, rinfriscà solu, cù polu è terra. Questu pò esse fatta manualmente cun un scheletru di ferru o cù l'aiutu di un "grinder" cun un fretu adattatu. E costi di cantieri sò deve esse expanditu à una prufundità di 1,5 cm. Dopu - tutte e pareti sò stati humitevi di u pistola spray.

Avà coperti tutta a superficie di u furnace cun una mura di metalli per i vaghjime dopu. U diminuitu di i celi hè 5x5 cm. Fendu a reta gridella cù venti e tingli.

Avà, nantu à a reta, appliunna u nostru mortu di cimentu à u sante, preparatu cusì: 1 parte di cimentu + 0.2 parte di a sabbia + 3 parte di arcilla. Per nivecanu i muri, utilice un nivellu o livellu. Assicamu à sta stampa un massimu di sforzu, perchè esse faciule più faciule dopu.

U tempu veni da quandu avemu da principià cumincià à travaglià cù e tile selezziunatu per affruntà à i stufe è i chimene. Prima riparà a rack in i mura di u fornu, perchè u so vaddi suprani hè da u pianu à una distanza di l'larghezza di a razza.

Scatula u tile in u pianoforte, pone u patronu, se si vulete dì, dopu - mette in una munzida in un locu convenientu per un travagliu più impurtante.

Preparate a cola in accordu di l'urdinamentu, ricordate chì deve esse infosce da 10 minuti per chì i polimeri chì compicanu si mette à una reazzione chimica.

Apennà, da u fondu, cumincià à sparghje e tile in fila. Glue l'adhesive nantu à u muru cun un pente - una pignata nata. U primu tesu hè presu in u cuntenutu cù u cola è hà influinzatu in i lati à l'assi. A situazione curretta di e raccoli hè cunsultata cù un nivellu cù una burbuila. Continuate mette à a tile, periscendu periatu annantu à l'uniformità di i fille cù un livellu. Dopu ogni terza fila, dà pegà è tile "aghjunghje", a fiancu dopu facenu dopu à 3-4 ore.

A razza hè sempre cun u distanzi ugguali. Per soportu, i crucifissivi plastichi o partiti regulari sò utilizati.

Quandu a tutta superficie di u fornu hè stracicatu, u ghjornu dopu puderete sguassà e croce è segellanu i costi. Per fà questu, avarete bisognu di una spatula di gomma è una spongera morta per sguassà a solu suluzzioni in l'eccess.