Nadia Grieg

U pelle di ghjuvenu hà una figura, cum'è una secunda pelle. Ùn deve esse micca bellu, ma ancu eseguite bien, salizza a dignità di a figura femminile, sia pratica, notevone. Puericultura Lora Grig - hè un decolu chjucu di u to beddu corpu è una scusa per andà in i megliurimi dinù.

Lora Grig - swimsuit pò esse un travagliu d'arti

In effetti, vestiti di spiaggia unica, biulinis, ponti di panele ponenu sta marca mundiale. I duminii mai esigenti sò sempri sàzii; in fattu a qualità di u materiali è l'adimpiante hè simplicemente impeccable. Naturmente, u disignu ùn manca di ritornu, è, da queste sull'immagine à a spiaggia o à a piscina, una donna sèntinu cum'è una reina - a circà l'invita è l'admirazione. Se vulete esse chjappu di l'attenzione, a marca Lora Grig hè di voi.

Storia di a marca

Ambitiu Laura è a so squadra hà 15 anni fà un passu in u podju di parechje famiglii famosi. U so prughjettu "Clothes for naked" sploda u mondu di moda cun idee novi, espressione, psicodélica, creatività è eccitazione. Invece ancu chì Lora Grig hè una marca italiana, stu nomu hè oculistica da una donna russa. Hè quella chì revela in i so bagnatoghji cresce l'ànima è i desira di a bella meza di l'umanità, facendu e donne è a donna di u mondu sanu à più belle, femminile, desiderate.

Sì u swimsuit ghjè da Laura Grieg

U prezzu di a ropa di sta marca hè assai decente, ma hè vale a pena per salvà nantu à sè stessu? Hè difficiuli o impussibile di truvà e minusione di sti bagnati, ma i vantaghji sò evidenti:

Principi disinfestori italiani travagliendu nantu à i vestiti di spiaggia, per tuttu ciò chì hà pensatu in vestiti d'amassi di Laura Grig . In a cullezzione ci sò belli binnenis, chì pò darà solu noi, fugliale più chjuche, chì prumove di preferenza à e manni più conservadori. Ancu monugine , amparanu e grande secumenti di a figura, vede assai tentatore è attrattiva. Per ogni opzione, puderete sceglie pareo, vestiti di spiaggia, tunicu, chì facenu u gruppu più spettaculare. Una volta pruvatu à una bedda donna Laura Grieg, ùn pò micca cambià per qualsiasi altru.