Tintura di lilla

Lilla cumune hè un arbusto chì si sviluppa in quasi tutti iardia. E li rami Lillanu adornanu e nostri casi a primavera, inculcati l'aromu più delicatu. Pocu sapienti chì a lilla ùn hè micca solu una pianta ornamentali, ma hè una curataria naturale, aiutendu à superà una varietà larga di malati.

Perchè hè lillà útil?

Lillà cuntene siringin di fenoglycoside amari, olii essenziali, cumarini, farnesol, acidus ascorbic, resini, flavonoids. Malgradu u fattu chì a lilla hè una pianta veluosa, i preparazioni riflettamenti preparati da quì sò e seguenti proprietà:

L'abbandunà di làcenu pò sculpite bocca è elimine u dolore di capu, è u caprettu di a pianta aiutanu à normalizzaranu u nivellu di zuccaru.

Materia prima di tintura

L'alchimiste tinta hè preparata da lilla bianca o viola. I qualità medicinali di a pianta ùn dipende micca cusì nantu à u culore cum'è nantu à a varietà - dicenu chì u più cumuni è lilli. Variati varietà "Michurin" cù fiori frischi o rive sò più adattati per decorate u giardinu.

I parcorsi di làrichi sò cullati in u maghju, i tagghiati cù e prigione, è i riini - un pocu prima, durante u ciucciu. Per cullà e materia prima, hè impurtante selezziunà una zona ecunòmica. I fiori sò immubiliati in fascius in e cundizioni tradiziunanti di secura - un locu friddu, bona ventilazioni.

Tintura di lilla per iure

Quandu trattanu i malatii di u sistema musculoskeletore, a tintura di lilla hè presa internamente è cumpressi è ruttore sò fatti cù ellu. Pensemu i ricetti più efficausi:

  1. I pareti uggetti di i fiori di lilli è l'alcoolu sò cumminati, cunnessione. A droga hè insistia 24 ore in un cupboard o un scuole (u locu duverebbe scuru). Dopu un filtru di tintura. Prunuzza dispunibile hè stata prima di andà in lettu per 1 cuppa di tutella, diluting in acqua calda. Ùn sò più grande a dosa. Questa tinta lila hè efficace in u periodu di esporizzioni di reumatismu è artrite.
  2. In un vasu di trè litri per doblegà i fiori di una lilla bianca, pour vodka per allughjà a materia prima secca. In un locu friddu sottu a tapa, a droga deve esse infosa da 10 à 14 ghjorni. U cuntenutu di u jar ci anu aghjustatu ogni ghjornu. Dopu avè filtru la preparazione hè pronta. Sta tintura di lilla bianca hà truvatu l'appiecazione per un scrusciu è cumpressione cù radiculite, reumatismu, artritis , depositu di u salitu, dolore musculale, spul talp. U postu di Sore impatrunatu assai, impannillatu in pappagallo di lignu o di lignu, si alluntjò. Utilice l'alcoholiccu invece di vodka, perchè pò causà una ardenti.
  3. Tulipani è fiori di bianchi in proporzioni ugguali per cunnette è di plegà in un jar. Per 1 parte di materia prima, 4 parte di l'alcool seranu necessariu. U tempu di u travagliu hè 3-4 ghjorni. A droga aiuta cun reumatismu. U trattamentu di i junturi di a tinta di i riti è i fiori di u làcanu implica ingestionu di 20-25 beiu, dilutu in 1 settimana di acqua. Tinimentu hè drunatu trè volte di ghjornu finu à a fine di u piriu di esporatoriu.

Lilla di tintura per i friddi

Duranti l'epidemica di infezzioni virali respiratorii aguti è influenza , fatti di fiurini freschi di lilli. Hè colpi in un saccu di mitallu litru è spartu cun vodka. Duoppu duie simani, a droga hè insistia, perchè perdurà a ghjacula. Allora u pruduttu hè filtrata è cullucatu in un locu friddu. Tintura di lattà ùn aiuta da a tezza - beviu deve esse da a notte, aghjunghje 1 cuisson di tè.

Eliminate a inflamazioni è u dolore cù laringitis aghjunghje a tintura, preparata da u listessu prucessu (per 50 g di fiori - 100 grammi di vodka). U pruduttu hè dilujatu cù acqua calde (1:10) è rinfensa i so gulece.

Elimina a frebba in casu di gripe è anziute l'attacheti di tezza cù bronchitis, la tullulina, a tuberculosi aiutanu l'estrattu di l'acqua da a foglie d'lattice seccu - a materia prima (1 settita) sò spressi cù acqua fogera (1 tazza), permettenu infuzione in un termu per 40 minuti. Hè drunido trè volte à u ghjornu nantu à una cucurrucucta prima di pranzi.

Semu devi esse ricordati chì una sobredose di tintura lila hè periculosa. Ùn pigliate più di ciò chì deve.