U mantellu di cacau da a tezza

U mantrava di cacao, gràzia à i so pruprietariu mediali, hè adupratu in a medicina di a famiglia è a cosmetologia. U mantentu naturali di cacao hè un culore biancu è una struttura densosa, chì hè per quessa ci deve esse funnuta in un bagnu di l'acqua per l'usu in a mistura.

Questu oliu hè stati usatu per i friddi è di e malatie virali in forma di rimediu per a tezza è per u trattamentu di a gola: si svolgi in tissuti, allughjendu a inflamazioni è reduci u dulore.

Quantu è utile a mantova di cacao?

L'usu di a mantova di cacao per trattà i friddi è di riduzzione di e so manifestazione hè duvuta à u fattu chì cuntene theobromine, chì appartene à l'alcaloci tipu purine. Questa sustanza hè stata primu truvata in e corsi di cacao da u prufissuri A. Voskresensky in u 1841, è da tandu un vastu studiu di teobromine hè stata cuminciata - u so effettu nantu à u corpu è l'efficacezza di u so usu in scopi medichi.

Oghje sò parechji analogi sintesi di a teobromina cù u stessu nomu: queste meditazione sò intinnjati per u trattamentu di bronchitis, l'asma bronchial, ipertensione pulmonale è edema degutu per a disfunzioni rinal.

Questa sutura, in più di u granu, è in modu cunkorziu, u mantellu di cacao hè cuntatu in una quantità più ridutta in cafeini è cola nuts.

Perchè pò esse dichjaratu chì a medicina ufficiale ricunnosce u beneficu di theobromine, chì significa chì a mantega di cacao hè veramente efficace per u trattamentu di a grippa, ARVI, i friddi, è i sintomi anzianu.

U trattamentu di mantrava

Siccome a mantenza di cacao da a tezza pò esse dinata ancu à i zitelli, perchè ùn ùn avete contraindicazione per aduprà è limite in quantità di ingesta, pò esse dichjaratu chì questu hè a mellor strumentu per u trattamentu è a prevenzione.

U 100% produttu naturali cuntene, in più di teobromane, vitamini E, A è C, chì aiuta ancu aiutu à trattà a malatia.

Per u trattamentu in a mistura, pudete aghjunghje l'essenza cocca: per esempiu, se u zitellu ùn si permette di ripiglià un riparatu discepipulu di casa per a tezza, poi u sapori di cacao probabilmente fate u prublema.

Uoficu di mantova di cacao per friddi

Ricetta # 1

Per fà, avete bisognu di vacanza o u latru caprunu è 1 sull'inco. cacao. Pundu a mantega di cacao in un vetru di latti è caliche u pruduttu in un bagnu di acqua per chì l'oliu si disolvi. In i primi ghjorni di l'aspettu di una tezza, hè cunsigliu di vìviri almenu 6 vetru di questu rimedià un ghjornu: hè impurtante chì u latti è a mantra sò caliù. Questa bevanda favurizeghja a ghjucazione, perchè ùn cuntribbuiu micca solu per l'eliminazione di toscia, ma ancu per a rinforzazione generale per i friddi.

Per aghjurnà l'effettu di sta mità di cicatrizzione, aghjusta 1 tbsp. l. Meli, in casu, s'ellu ci hè allergie à unu di i cumpunenti, questu significa ùn si pò esse pigliatu.

Ricetta # 2

Se a tosa hè accumpagnata da riddening da a gola è di u dolore, l'oliu di cacao hè assurduutu 6-7 vittori à ghjornu per allughjà a inflamazioni.

Ricetta # 3

U mantellu di coco pò esse usatu cù un'altra, senza rimediale tagliu efficace di a tezza - latte di grassu. Melt 1 tablespoon. A mantenza di cacao nantu à u bagnu di acqua è a mischiglia cù 1 spoon. badger fat. Per fà u pruduzzione più fragranti, aghjunghje 5 sette cacao essenza (assuluta). Dopu à un'ora, aghjurnu l'agentu, appressu à quale vi sarà pronta per l'usu: pigliate pè ½ tsp. prima di manghjà.

Sì u liver è i vinu di bile sò sfrore, questu cura ùn hè micca cunsigliatu per l'altu cuntenutu grassu.

Ricetta # 4

Questa ricetta hè ideali per i zitelli chì ùn sò micca allergii à i dolci, è chì si ricusate di piglià a medicina si ùn hè micca savuroso.

Pigliate un quartu di i barchi di cicculata, aghjunghje u 1 tbsp. l. mantova di cacao è 0,5 litri di latti. Melt l'ingredienti in un bagnu di acqua è cunglite cù u latti. Sta rimedula per a tezza pigghia 2 cullizzioni. 6 ghjorni à ghjornu.