U signu "Lose una croce"

Per parechji, a perdita di a cruci hè un prublemintamente dolce , anche in fattu i frasi "signu" è "fede" sò practicamenti opposti à l'altri. In a chjesa ùn ci hè nisun signe pirsunu, avemu invintatu stessi, trasfiriu stu "cunnuscenza" di l'annu à l'annu è creendu da questu, quizia, a rigioni imaginariu una epica sana di teme è pànicu. Perchè a chjesa per perdisce una croce ùn hè micca un signu, ma un accidente. Dopu tuttu, l'aghju avà voluntiunale, cusì, mostra l'amore à Diu. Cumu pò esse u fattu chì a catina s'hè mischjata o a coperazione scappata pò influenzà u vostru amore mutu ? Invece, quand'ellu passava per causa di a to curpa - per via di l'attitudina negligente - hè vale cusì pinsà prima di tuttu ciò chì hè necessariu di cambià una cosa in a vostra vita. Ma, una volta, se a catena cù una croce hè stata chjappata - ùn hè micca un signu, hè un signu massimu, ciò chì deve esse attentu.

Significà un signu

  1. Bonu valore. Ci hè ancu altru opizione chì perde una croce hè un bon signu. Piuttostu pricisu, ancu un bon sigulu. Cù una crescita perduta, dà un negativu, qualchì dannu o ancu a malatia. Hè per quessa chì si crede ch'è truvà una cruz di qualcunu hè un signu chì pò piglià i so prublemi. Se in tutti l'altri dumande, i fonti sò unipochi diffirenti, è pudete sempre truvà è truvate l'infurmazioni di u pianu oppostu, dopu à piglià una cruz di l'altru, allonu cunvergenu com'è - ùn porta micca guariscenza.
  2. Una croce broken. Sì a cruci hè spizzatu - ùn hè micca un prufunendu in anticipazione di qualcosa pessimu, ma avete da esse attentu è sapete ciò chì farà dopu à a so rotore. Per ghjucà una croce in un canna di rossu hè strettamenti pruibitu - hè necessariu di turnà in una iglesia o intarrà l'omi è i animali ùn vanu.
  3. U signu "A croce cadiu". Quì tuttu hè dettu: quellu chì crede, hè attrattu à questu. A crosta cascata ùn solu per i supersettenzi, ma ancu da a fisica simplista, gravitazioni è altri fenomeni scentifichi.
  4. Nota "Lose una croce". Di sicuru, hè difficiule di impedisce di pensà à u signu da l'altitudine, se tali ughjettu cum'è a crunulja consagrazione caldi, scuperta, o si avete gestionatu, sfurtunatamenti, perde a croce. Ma ùn avemu micca urdinatu avè u fenomenu cumu signu.

Ricurdativi chì hè megliu cresce in Diu, è micca in supersticione. Ùn pudete micca pruvà l'amore nantu à una croce, ma solu l'esprimianu. Questa hè a vostra dicisioni è chì Diu ùn castarà micca, ancu s'ellu avete sulientatu. A più chjucu hè cumu si senti in a realità è ciò chì crede in.