17 tendenzi culinti in 2018: chì vi farà prestu nantu à a nostra taula?

Ogni annu, i chefs offeranu cusimaghji culuriti, pruvate per fà i clienti i clienti. Ciò chì pò esse espertu da u 2018, è chì tendenzi alimentari cunquistari u mondu, avemu averemu da sapè.

Ogni annu, i chefs in u mondu dumandate a nova tendenzi di a cucina, chì sò esse prumove in a risolazione in restaurants è altri stabilimenti d'ospiti. L'addevi culinariu ùn sapanu quale sera populari in u 2018 è avemu aduprà sta infurmazione cù voi.

1. Insalata, da quale parechji si ricusanu

Cansu di "Cèsare", "Nuisaz" è altri insalati popolari? Allora preparate una novità, chì, sicondu l'esperti di l'alimentari, prestu prestu prestu in una cima di pupularità. Questa insalata hawaiiana "Poke", in a ricetta di quali incù i pezzi fini.

2. Nutizie per i vegeti

U numaru di vegani si crede in ogni annu, è e tendenzi culinati ùn puderanu micca micca reazzione. Per a pruduzzione di novi prudutti è di a preparazione di platti insoliti, i tecnulugii altri accuminzavanu da usà, per esempiu, pudete pruvate aduprà lignu di nucliu, hamburger, senza carne, veggiano, è ancu quì.

3. Mexicu, avanti!

L'experti culinti predichendu un aumentu significativu in u pianu populari populari trucatu taccu. Hà purtatu in a so menu assai stabilimenti di catering, chì offrenu i clienti novi è originali cun un tortellucci.

4. L'Etruschi Misteri è alluring Middle East

In u locu di l'amburiennes è l'altri pratiche fast food vi vendenu platti orientali populari, preparanu à pruvà hummus, pita, falafel e altre bè. Ci hè da esse firmà nantu à l'aumentu di a dumanda di spezii magichi.

5. A diversità utopia

Più di più è più persone si movenu versu a dieta dritta è sana, chì hè riflittendu in i tendenzi culinarii. In u 2018, i patatine fritte seranu rimpiazzatu da tostati di carotta, banana, patate, zucchini, manzanas e autre ligumi è frutti. Ancu i pruduttori famosi cumincianu a fabricazione massiva di questi alimentari.

6. Prima savura è novità utili

Se ora u poveru più famosu in a coccia hè u cacao, in seguitu l'annu dopu a rosella peruviana, u matte japonaise è l'altri puli chì sò assai utili è savuroso saranu cumunu. Hè aghjuntu à i zucchetti, succhi, sbuchjuli è altre pratiche.

7. Cum'è in a palma di a vostra manu

Unu di i tendenzi principali di u mondu hè a trasparenza di a ricetta, quella chì i visitatori di i stabilimenti d'alimentari ùn solu ùn vulianu pruvà un platu diliziu, ma ancu di vulete intende di ciò chì hè statu fattu da induve i prudutti eranu obtenuti, è cusì. E mai più stabilimenti facenu cocchji aperti è offre una discrezione detallata di i pranzi in a carta. Hè ciò chì significa, i prufissiunali ùn anu nunda di fiertà.

8. Funghi multifunzjonali

Avemu usatu per usà diversi tipi di funghi, chì sò fritti, stufati, marinati. À l'urizoni ci sò nove erume - Reishi, Cordyceps, Chaga e altri. Quessi mushrooms sò chjamati "funziunanti", è aghjunghje à i platti differenti, da insalate à u cafè è i cólici. A popularità creda hè assuciata cù i pruprietà benifichi di questi funghi.

9. Solu produzzione micca di scorza

In a preparazione di un pienu ancu in una lavanda pò, ci hè moltu manciari. Cusì l'annu dopu, sicondu l'esperimenti, a lotta contru stu difettu s'infurcerai. Menu di assai ristoranti seranu rimbursatu cù novi pratiche creativi, chì seranu presentati cun combinazioni gustali originali. Per esempiu, a cecchissa di beet ha statu usatu durante un bellu pezzu di coccia, è avà si aghjunghje verghjine di zucca, da a quale pudete fà salsa di pesto o una savura diliziosa.

10. Dekorazzjoni sbieħa u li tittiekel

Sì i fiure cavalli piaciunu cuntenti l'ochju in prudutti è manni di fiori, in u 2018, anu da esse usatu per adimpià diversi platti. Ci sò cunfisori chì anu fà u carameddu di fiori. Pocu persone sustene chì ferma bella.

11. Motivi coreani

I Cooks sò sempre di travaglià per riimaghjà imaginate i platti classici di solitu è ​​aiutanu à questu u sicretu di a cucina coreana. Tofu in i primi platti, calamar di pranzu è altri preferenzi gastronomichi, familiarii à i Coriani, diventeranu più cumuni.

12. Novi bevi carbonate

Malgradu u fattu chì l'inchiziunità di i foglie carbonati hà digià statu pruvatu, a dumanda ùn hè micca diminuì. I sperti chì certu pruduttori farà u scherzu è saldarmi un suttu senza zuccheru, chì sarà preparatu nantu à basa di sàzzu, baga, salvatichi è cusì.

13. Algéri in cucina

Solu pocu tempu, i chefs fighjenu nantu à algae, chì ùn sò micca solu diliziosi, ma ancu utile. Grazie à elle, pudete riduce u cunsumu di carne è nurmalizà u nivellu di u colesterolu in u sangue. L'alga hè cumincià à esse preparatu di una nova manera, cumminendu cù l'altri prudutti.

14. Un novu modu di farina

In i paesi d'Asia è Sudamerica, a farina di mandarina hè stata aduprata da un pezzu tantu, ma in 2018 sarà più cumuni. In questu pruduttu ùn ci hè nè gluten, ma a lista di pruprietà utili hè abbastanza larga. Molti chefs apprizziarà u pudè di stu pruduttu è prisentanu novi platti cù a so participazione.

15. Novità in Japan

Per un bellu pezzu, nimu m'era surprised by soppa o sushi giapponese, chì questi sò stati cumuni. Hè u tempu di fà aghjustà è aghjunghje parechji novi prudutti. In i ristoranti cumincianu à serve ciò chì hè tradiziunale per culleghju di strada in u Giappone, per esempiu, shish kebab "yakitoria", tofu frittu in caldu è cusì. I platti, sicuru, sò fatty, ma u so gustu hè increditu.

16. Trends in food street

L'experti culinti predichendu cambiamenti in manciari di a strada, per ùn esse più shawarma. In u vechju annu, a vista hè diretta à u fumu, frittu nantu à un focu apertu o trattatu grassa cù salsi piccante. Preparate per acquistà cù e pasticceria puri indiana, chì pò esse recubbe cù parechje diffesiuli. Ancu in l'hamburger usanu l'alimentariu piccante per piquante.

17. U zucchinu ùn hè in moda

Sè in casu di sustituti in azucarera è dolcigheri sò utilizati solu da i divuliti è di e persone chì seguenu stretchinu a so figura, in u 2018, questu hè diventatu una tendenza. I pruduttori s'infurzeghjanu da u zucchero di sorgu per ottene u dulce fugliale, chì diventerà un sustitutu per u zuccheru. Serà vendutu in quasi ogni tenda.