A divinazione da Andrey u 13 di dicembre per un sònniu

Una di e vacanze Ortodoxu più impurtante hè u ghjornu di Santu Andriu u Primu Chjamatu. A notte di u 12 à u 13 di dicembre, e fazze chjappini di sapè à u so avvena, è stupendose da a antichità. Ci sò parechji rituali diffirenti, ma più spessu, u sex fair ti piace à sapè di a relazione d'amore . Testa di a fortuna di a notte di Andrew ùn pò micca esse solu una, ma ancu in a cumpagnia, chì i nostri omini fanu, cullendu di qualcunu in casa. Hè cresce chì durante a preghjunzione in a casa ùn ci vole micca esse omi.

Divinazione populari per a festa di Andrew 13 di dicembre

Comu cedutu, ci sò parechje modi diffirenti di predizioni chì sò semprici è accessibili.

Modi populari di predicting Andrew:

  1. Parechje ghjente utilizanu a furtuna di sapè quandu quand'elli saldanu sottu à a corona. Per fà affirmà, avete bisognu à cullà un pocu di chini. Allora relajate, disperse da tutti i pinseri stranieri è cuncintràli nantu à a vostra dumanda. Dopu quì, fate pichi nantu à un tavulinu è cumincià a sceglienu unu per dì "sì" o "nimu". A parolla chì hè cascata nantu à l'ultima erva hè a risposta à a question. Comu pudete vede, a fortuna hè assai simili à u ritu famusu cù chamomile.
  2. Ci hè una divinazione da Andrew in u nome di prupiziu, chì e figliole ghjovani è l'adulti sapemu. Per fà cumu, duvete bisognu à piglià 11 picculi casti idèntici è scrive 10 nomi masculi diffirenti, è lasciate un spaziu. Füdini pò esse spustate in un tubu, o pudete turnà oltre e pusà sottu à u pilone. Quandu si svegliate nantu à a matina, prima avete aduprà a manu sottu à u pilone è cullà una fogli. Se ùn ci hè micca un nomu nantu à a carta, in u futuru vicinu ùn avete micca esse espertu di scuntate cun suchenu.
  3. A divinazione da Andrew à u sonu profeticu aiutà à vede i successi di u futuru, cumpresu u so sceltu. Per fà questu, avete bisognu à pusà un catinazzu d'acqua sottu u so lozzu nantu à a notte di e vacanze, è una quantità petite di Kutya, un ispille, un cultillu è un casquillo d'un mancu deve esse sottu à u pillow. Se ci hè un omu speciatu, u caprettu pò esse sustituitu cun un pezzu di lignu pigliatu da a fasa di a casa induve l'ughjettu di l'adorazione hà vintu. Hè cresce chì avè rializatu tutte e cundizioni di u rituali, puderà vede u vostru maritu in novu à a notte.
  4. Ci hè una altra divinazione da Andrey u 13 di dicembre, chì ancu permette di vedà a vostra futura scelta. Per fà questu, avete bisognu di piglià u so propiu pente, mette sottu à u pillow, è dicenu dinò parolle: "Servite, mummificatu, pente u mio capu". Hè cresce chì questu certamenti avete aiutu à vede in u sognu di u so avanti maritu.
  5. A grande pupulazione hè guidata da u guessing in a notte di Andrew u 13 di dicembre nantu à u cafè. Coglie u cafè naturali, fremientanu in un tazza è a tagliera, perchè chì a quantità minima di u liquid si mantene, beni, u spessu. Allora ci hè bisognu à copre a tazza cun un platinu è trè volte per culpisce. Grazie à questu, u spusete vippalla à longu u fondu, chì ci permettemu di cunfruisce parechji figuri, chì saranu pronosti per u futuru. Se vi vede l'imaghjini di un cane, hè un simbulu d'amici, ma l'arbureti prufessi di a ricchezza . Hè pussibile di cunsiderà a scala, perchè in un futuru vicinu, sarà pussibule alcune i so scopi. Se a stampa hè simile à una muntagna, hè un simbulu di una vita di vita impurtante.
  6. Questa furtuna pò esse realizatu sia in a cumpagnia, è solu. Pigliate qualchi vetratura è fate un articulu nantu à ognunu: u pani, u salinu, u zuccheru, u ringlet, a munita è l'acqua in un cuntinuu. Dopu questu, ognunu, aghjunghjendu i so ochji, selecta una tazza è amparanu u risultatu. A cipolla hè un passageru di là, è u pane prumetti a ricchezza. Se l'anellu cadiu, pudete priparate pè u casanu, è l'acqua l'esurtazione. Ci era u sali in a tazza, hè un avvistelu di u prublemu, u zuccheru prumetti di divertisce. Hè chjaru chì i soldi hè un simbulu di ricchezza.

Vogliu dì chì solu e persone chì cresce in l'operazione di magia pò assicurà una risposta veritativa, cusì avvicinà i rituali hè rispunsabilmente entusiasmu.