Abete d'ova di a Tuscana

In u mondu inverndu tutti l'aggressanu u calore è u cunfortulu, hè per quessa chì e realità di e donne di moda è di bellezza di u biacche di furione ponu accattà un capigli d'elegante e incredibbilmente càlamate di tarri di tosca, chì, ghjudiziu da i ritratti è rivista, hè strappatu è magnificu.

A pelle di l'agnellu tuscanu hè assai favurèvule di u restu. U so pelle hè tutta è sedosa cù u toccu, mentre ch'ellu hè longu è grossu. In più, a maiò parte di pecuri d'ovince sò fatti di pelli di corderinu, cusì i prudutti sò tutte ligate è caliu.

I capelli d'ovale sò assai più caru ca i so contraparted, ma a so popularità solu creci da questu, è à u listessu tempu, u scopu di vende senza scrupulous à vende una caprina di capra ch'è ordinariu à u prezzu di un cordero italiano. Per ùn fallu per i trucchi di intruders, bisognu di sapè chì parechji sapienzii di cumu di sceglienu u mantellu di a righjoni di a toscana, è per distinallu l'uriginale da una falsa.

Comu sceglie un capeddu d'ova di a Tuscana?

I artiggiani chì stàvanu à dà a pelle di tuskas quarchi cosa più prezzu, probabbilmente, offre à u compru ignorante un "caprettu ordinariu". Esternamente, sò assai simili, è in a photo è ùn si ponu distingue, cusì elettu una testa di tarri di pelle di stà bè, a vigilanza duverà esse sopratuttu. Allora, chì valore avertitu à:

  1. Prima di tuttu, verificà a furia. U veru piume hè longu è densu, è, à disprezzu di a pelle d'un caprettu, hà prestitu.
  2. Hè facilitu di verificà è di a qualità di a pelle, se a pelle si stende sforzendu è in quantità grande da l'acquistu di stu pruduttu hè megliu abbandunà. Inoltre, fur di donna d' alta qualità da a furna di Toscana facia u stessu grossu di pezzi, colore è grandore di a mucosa nantu à a superficia entera di u pruduttu.
  3. Pigliate puru u fattu chì l'ovini toscane ùn sò micca tagghiati, cusì chì a longa napuletta sia nantu à tutta l'internu di a cosa, altri, una stalla di pilureghja pò esse chjamata cosa. In cumunioni, è nantu à tutte l'inherentità di e caractères estremità uriginali ùn deve esse cumminati.
  4. Quandu qualchissia cunforme cù l'espressione: "a natura ùn hà micca u clima dolore", ma micca i pruprietari di capelli d'ovini cun povimu u ghjornu. A prima nevicata di questi prudutti ùn sò micca esse testi più piacevuli, ma per i so patroni sò una disapprazzioni reali. Cusì, prima di cumprà un capeddu d'ova di a Tuscana, verificate a qualità di a pintura, per questu hè abbastanza per mantene un mantu biancu furiu nantu à a superficia è verificate chì u tatuu ùn hè micca mancu. Inoltre, cù un bonu finitu, gocci d'acqua chì cadinu nantu à a pelle scorrerete, ma in u nisun casu, ùn sarà micca assurte.
  5. E sicuru qualchì parolle nantu à i pruduttori. Di sicuru, i capelli taliani di pècuri taliani di a Tuscana sò superiore à qualità à i cuntropriani turchi e chini. Ma anu ancu un mudernu significativu - hè u costu elevatu. Invece, in principiu, u prezzu hè tuttu ghjustificatu, datu a qualità maiò è eccezziunale caratteristiche esterni caratteristiche di i tulipani di a Toscane purtatu da l'Italia.

Cuverta per a pilu di zucca di a Tuscana

Pruvatu chì l'azzine di stivali hè stata scelta in accordu di i critichi di qualità suprana, ùn esibiu micca bisognu speciale. Comu qualcosa di cottura ùn hè micca cunsigliatu:

Se tu pigliate a cura di u pelle di stazzona da toscana, à dì fighjendu a pelle, sopra à i piuvelli è u collu, per fà cernerà nantu à e spalle anchi, per sguillà a salcia è l'altre impurità meni cù un raspillu spéciale, serve ancu più di una stagione è retenu un apparenza fairly presentable.

Induvevuli di u sceltu elegutu di u pruduttu - nìvuru o marronu, curtu o longu, un capeddu d'apicci si pò vede bellu semplice bellu, è e persone sottu cunfirmate questu.