Angelina Jolie hà parlatu contr'à a viulenza sessuale

U prublema di a viulenza sessiunia abbandunò u spaziu di l'media è hà fattu ogni persona famosa indrintia u so puntu di vista nantu à ciò chì era succorsu. U discursu fughjutu hà longu attraversu a industria cinematografica è issa marchja longu u corridori di i Nazioni Uniti in Vancouver.

Angelina Jolie à a cunferenza Naziunale

L'altru ghjornu, stava fattu una conferenza chì Angelina Jolie parrava è urge à tutti e donne ùn teme micca a cundanna è cose da parlà di i fatti di l'assetà è di a violenza versu elli:

"A violenza hè penali! Averu dettu chì aghju vistu a so manifestazione in ogni locu, ùn ùn depende micca di a vostra educazione, successu in affari, affilione pulitica, travaglià in l'agenzia infurmazione lawcera. A viulenza hà intruduttu tutte l'alte di e nostre vita è parechji donne sò silenziu riguardu à questu, scantannusi ridicule è umiliazione. Avemu bisognu di sèntenu e scusimi di e persone chì ùn ponu micca e ùn vulianu micca amparà à gestisce e so bisogni, anu circatu raggiuni in i malatii è l'aumentatu di libido in un panicu ".
Jolie aghja dettu l'oportunità di parlà
Jolie hà fattu un discorsu

Angelina Jolie hà dettu chì l'assolutu di l'ugwalanza di u genulu hè impussibile mentre a violenza sessuale hè perceivedu cum'è una norma:

"Un omu chì si permette di stà più altu chì una donna è insulte, provoca solu risentimentu. Hè offensivu è insignificante. U più bruttu di a viulenza sessuale hè chì ùn hà micca un prezzu, a diversione di una bala, ma e cunsiquenzi in i dui casi sò catastròfici ".
U Ministru di Difirtu Difunellu Difficultu Kharjit Singh Sajan è Angelina Jolie
Conversazione cù Khardzhit Singh Sajan
Leghje ancu

Avè chì Angelina Jolie à u principiu di a so carrera hè statu ancu sottumetta à u cuntrazzugnu per i ghjunghje in Hollywood. Unu di i casu più notori facia l'infame Harvey Weinstein, chì à a fine di l'anni 90, durante u spartazione di a pelicula "Transmutations of Love", insistia à una conversazione privata in l'abitazione di l'hotel.

Dopu una cunversione in altetti, Jolie hà firmatu a coperazione è a cumunione cù u scandaludu pruduttori:

"Avia avutu una spinta di spaziu di cumunicà è di travaglià cù questa persona à l'iniziu di a mo carri acteuse. In fine, aghjunghje sieppiate a nostra cooperazione è rinfundia di trattà cun ellu. Tali cumportamentu hè inacceptable in relazione à una donna è di i mio culligiani, ùn aghju micca avutu fà cumparisce cun ellu ".