Apricot "Triumph of the North"

Quale hè chì ùn vole à manghjà un savurinu è fragrant allo locu in u mità di l'estiu? E quantu pari più tastier, si creceranu cù e so mani! Sfurtunatamente, micca ogni varietà hè capacitu di furnisce u fruttu in i latitudini sittintriunali, perchè l'alberu hè una pianta termofile. Fortunatamente, stu prublemu era intruduce in u tempu per mezu di u dipartimentu di fruttu di fruttu à l'Università. Petru I. Allora, grazi a A.N. Veniaminov, una specie d'albercè "Triumph Northern", resistente à u friddu, era apparsu.

Infurmazioni ghjugna

L'alberti di a variità prisentata pò campà à 20-25 anni, mentri à i 10 anni di a so vita, puderanu cumprà 20-25 kg di frutti fragranti. E crescenu in alte norma à 3-4 metri, menu spessu sottu 5 metri o più. In a description di muderni di alberi, "Triumph northern" indica u pesu di u fruttu da 30 à 50-60 grammi. Sti frutti tene un gustu densu è liggeru à u gustu à u pelle, u so culore pò varià da u laranciu à l'oru aranciu cù bòcciuli liparosi forti, a forma hè spécialmente ronda. L'ossu di sta varietà hè com'è alimentariu, è à una grandària considerablementi s'assumiglia à u gustu d'amandula. L'Apricot "Triumph the North" hè una cultura self fertilizata. Questu significa chì a pianta ùn depènite micca di i vagari di a natura, chì pò interferiscenu cù a polininzia naturali da l'abi.

Un'altra piacevule di sta varietà hè a so alta rettoriu friddu. Ancu chjappi assai forti, i ghjovani rami è u capullu di a pianta ùn micca micca fugliale. U periodu di maturazione di sti frutti hè mediu, l'arburi sò bè ​​raghjoni suttastanti à cremà, ancu per danni à l'corteza. Dopu à u famiglia generale cù e caratteristiche di a variità prisentata, suggerenu à u lettore à prucede à a rùbbrica chì vi parlarà di cultivà è di cura di i ghjovani arbureti di l'alberceri "u triunfu di u Nordu".

Plantamentu è cura

Plantendu i primi arburi hè megliu nantu à una piccula falda, u cummerciu preferitu hè sud o sud-ouest. A temperatura di l'aire, più favurevuli per cultivà sta variità di albitri, hè 5-9 gradi. L'acidità urganizata di u tarritoriu era u pH 6-7. Hè assai impurtante di verificà u nivellu di l'acqua di terra, siddu hè menu di dui metri, allura l'arbre, u prubabilevuli, ùn avè micca accustatu à questu locu. L'Apricot ùn hè micca minuzia nantu à a dispunibilità di fertilizzanti in a terra, fora di u putassiu - ùn deve esse in terra assai. Inoltre, questa cultura pò sèrviri da mancanza di manganese, boru è ferru, chì hè abbastante faciule per detta quan insaghenu a pianta in eternu.

Per una piantazione di futuru, dig un fossu 60x60 centimetri anziani è 50 centimetri di profonda. À u fondu di u pirtusu di attrachju, hè necessariu di mette una capanna di drenazione, in a so qualità pò esce da argilla ampliata o grava picca. In u centru di a fovea, a tinta hè sbattuta sottocultu, l'aspartamu cù una misura di turba, sabbia è arcilla, presa in proporzioni ugguali. A cima di u muntagnu vole à 15-20 centimetri supra u livellu di u livellu. U bastone hè sguassatu, è u ghjovanu àrburu nantu à a cima di u monticole, dopu a manipulazione, u racu di l'arbre deve esse sopra à u territoriu da 4-5 centimetri. Dienticineghja i radichi è cumincià à sprinkle cù a terra in un círculo, finu à chì u pitò hè chinu. Dopu à questu, facemu un terrazzu di terra nantu à u burcu, è l'acqua abbastanza. Se ogni cosa hè fatta correctamente, allura u colpu radicularu avè da andà à u nivellu di u livante. Hè assai impurtante per dà a pianta è regule regularmente, è assicuratevi chì i biscotti di l'animali ùn creanu d'altru, in particulare in i primi anni di a so vita.

Esperemu chì questu articulu serà utile à i ghjurnoghini iniziali chì prughjettanu di fà pianta un giardino d'albitru di u nordu in u so travagliu privatu.