Biografia di Alain Delon

L'autentica stella, u preferitu di e donne è u simbulu di u sexu di u cinema cinematograficu nascit in unu di l'abbitanti di Parighendi in u Novembre 1935. Biografia Alain Delon ilumina micca a zitiddina più bella di u zitellu. Caratteristicu difficiulmente, tendenza à u vooliacisimu è l'absentie di i genitori fugliate per ellu solu una stadiu di transizione per alcuni ghjunti scelte. Oghje, questa hè una persona in stagnante chì cunquista cù u so talentu, l'attitudini è a bellezza, è in spessu l'età avanzata, e donne anu adore da a strada cum'è prima. È sempre risponde cù elli.

Biografia di l'attore francese Alain Delon

Trè anni dopu à u nascita di u picculu Alain, i so parenti si divorciaru. Appena a mamma tornavigghiava u patrone di u salottu. Tuttavia, ùn hà micca avutu u tempu per u so figliolu, perchè l'hà datu à a infermiera, Madame Nero. E questu tempu, passatu in a famiglia di sustegnu, Delon rimette cù calore è gratitude. Dopu tuttu, li dettiru micca solu una bona educazione, ma ancu u so amori, chì avia bisognu di tantu.

Dopu à a tràggica morte di Nero, Delon era statu obligatu di turnà à a casa di a so mamma. Tuttavia, a so rilazioni sùannu assai per esse chjapputu. Per via di a so natura difficiliità, Alain hà sempre prublemi constantu cù l'altri. E hà criatu un beleale chì era statu espulsu da ogni scola. Forsi, era u divorziu di i genitori è u rifiutu di a mamma per suscitarà u zitellu cusì afflittu a so cundizione. A fine, per ùn tormentà micca u zitellu, u babbu adopri hà deciditu d'insignà l'articulu di salsiccia. Dopu tuttu in l'avvena messe à continuà a splutazioni famigliali. Alain Delon hà sappiutu ottensenu un diploma, ma hà travagliatu in questa sfera solu à 17 anni.

Dopu à a zitiddina, volse diventà un attore, perchè u so babbu stessu pussidia un cinematograficu, è u zitellu nasciu in amore l'arti da a nascita. Ma, a so ànima gravitava versu l'avventura. Dopu, dopu avè l'annunziendu di ricerca à l'scola di vola, decide di dumandà dinò, per pudè scappa da Parigi. Ma ùn era pussibule di diventà un pilotu di teste. Invece, u ghjovanu hè struitu in i marinesi è dopu a furmazione fù mandatu in fronte in Indochina.

Addivintau un adultu prima di quandu hà pruvatu a guerra. Dopu l'attore francese Alain Delon richiamò quelli volti quandu ellu avia retrave un omu, essendu assai ghjovanu. In u 1956, era statu demobilizatu è, nantu à cunsigli di amici, cuminciò à mandà e so ritratti à i pruduttori. Ma tutti si ricusonu di ellu, spiega chì era troppu guariscenti per a carriera di film. U so agente era l'agentu Harry Wilson, chì Alain s'hè cunigratu à u Festival di Cannes. Dopu cunclusu cun ellu un cuntrattu di seculu annu, l'ex suldore principiò una nova vita. Allora, in u 1957, u so debut in a film "Quandu a donna intervene" hè stata aduprata.

Vita Persunale Alain Delon

Siccomu u simbulu di u sexu francese era un omu veramente bellu, ùn hè micca surprisante chì in a so vita ci era parechje donne. In ogni casu, u primu è u maiò amore per quellu era l'attrista Romy Schneider, cù quale anu vicinu à circa sei anni, ùn anu mai casatu.

A primu moglie legittima di Alain Delon hè Natalie Berthelemy, chì hà datu a nascita à u so figliolu Anthony. Inseme, a coppetta hà vicinu à circa 5 anni, dopu a quali si divorziaru.

Basta solu era a relazione cù l'attrìlla Mireille Dark, cu quali u guapo era campatu 15 anni in un matrimoniu civili . À esse in una relazione, l'attore hà fattu novi rumanzi, ma sempre tornatu in casa. In ogni casu, una nova cunnessione cù u mudellu di Rosalie Van Bremen fubbe fatale per Mireille Dark, da quandu Delon fù partitu per sempre. A nova donna hà datu l'attore di dui zitelli. Sti relazioni sò stati bortasi, ma cum'è l'Alimeu stessu disse: "Ùn era mai un omu per una sola donna", è per quessa sta unione, dopu à 10 anni, disintegratu, è ùn hè micca legalmente.

Leghje ancu

Donne favuritu hà datu i zitelli di Alena Delon. Ùn sò solu quattru attori. In u mumentu hè cunzidiratu un bachelor àvulinu, preferitu sulitariu in cumpagnia di i so cani favuriti.