Figurine di ceramica in piastrelli

Ruculi ceramichi - un materiale indispensabile per qualsiasi riparazione. Hè u resistente di u focu, faciule d'utilizà, pò esse un accostu excelente à qualsiasi solu solu di designu, cura di ùn hè micca difficiule. Inoltre, i raghji ceramichi ùn sò micca cunnutturi di corrente elettrica, ùn cambienu micca in u culore sottu u sole è ùn sò micca distrutti per cuntattu cù i chimichi. Cusì senza una cobertura tali ùn pò micca fà in quasi ogni appartamentu o casa.

I tipi principali di ceramichi

Per capisce chì tesela di sceglie, hè necessariu di distinguishà i so tipi principali. A fugliale certi in a so basa sò una misura in pezza, chì hè compactada è furmata sottu a pressione di a stampa. Di solitu acquistenu un sonu riminiscenu di u foglie naturali: i culle di scorri da u scuru russu à u giallu.

I azzioni ceramichi glazed sò assai populari, chì pò esse usatu per parechje bè, per esempiu, per u pianu. In questa forma di tile, a ceramica hè cuparta cun una corpuscula di vetru colore. Stu culdu forma un mudellu, brillanu è culore. Inoltre, hè fermu è impenetrable.

Ci hè ancu un revestimentu ceramica chì hà una basa porusa. Ùn hè adattatu per lavammi, perchè assume l'acqua bè.

Inoltre, i raccoli ceramichi si distingenu da u gradu di torna. Prodotti individuelle è duppiliate sò distinti. I tessimenti chì sò stati sparati dui volte sò poroso, ma menu durable. Stu revestimentu hè megliu postu nantu à i mura, in quantu à u pianu.

Optimu grose di e piastrelli

U gruixu di u tile pò esse in u rigistru di parechji milimetri à più di dui centimetri. Hè dipende à u propiu di u revestimentu è u locu di a so masonera. Per esempiu, a stanza ùn hà micca bisognu di metterà a più magica, perchè u gradu di l'impactu à l'ambienti hè minimu, è u prezzu per sta curretta hè alta. U primu u pruduttu, u più prezzu hè.

In quantu à u grossu standard di i raffia ceramica, questa hè di 8 millimetri. Pò esse postu nantu à i muri è in u pianu, ma solu in questi aristerni induve esse una petite pezzu. In un bagnu hè megliu aduprà una razza ùn hè micca menu di 1 centimetu in grossu.

Hè assai menu cumuni per aduprà un capricci ceramica in 14-16 millimetri, perchè u so valore sarà considerable.

Per separà, si devenu esce da induve e tile sò più spessu usati indoors. U primu, hè una tesitura di pavimenti ceramica in a cucina, ancu per fà fronte à e mura è à l'area di travagliu (mandarinu); a seconda usu cumune - in u pianu è in i mura in u bagnu; Inoltre, pò esse mette in u corridor , cum'è questu piacevule à lavare di e footpritte di i scarpi. I fustelle di ceramica per i pavimenti sò megliu d'utilizate bè, perchè sò più fàciule per a lavagna.

Un altru puntu assai impurtante hè cumu mette in tile di città ceramica. Hè prubilmente, era pensatu chì questu era impussibile, perchè per u tesu di pudè fassi degne, una superficie assulutamente naziunale hè necessaria, è a superficia di lignu in principa ùn pò micca esse solu u livellu. In ogni ghjornu, avemu truvatu una suluzione per questa problema. Hè necessariu per creà un tipu di corpu umore, chì amortizeghja u muvimentu caracteristicu di pavimenti di lignu. A parti dura di a st'argumentu duverà esse tornata à a razza ceramica, è l'altra parte, elàstica, vultatu à u pianu di lignu. Cusì, l'impurtazione è i scorsu di a tavuletta di lignu sò suavati, è i tesiconi sò ponuti. Un altra plus d'stu metudu - a legnu pò "respirar", perchè ùn vi serà micca espunutu à pudè sottu à u tesu.