Lucernario

U prototipu di l'attic era una finestra di dormerea, chì era situata in u muru di un spaziu di l'attic no-residenciale. In u XVIII sèculu l'autori Francesu Mansar fu statu invitatu à utilizà l'attic com'è una casa di povira ghjente. In l'onore di ellu, sta sala attic era ancu chjamata attic. Dopu, l'engineer danese Rasmussen hè ghjuntu cun una finestra in l'atticule per taglià direttamente in u tettu. Era questa finestra chì era chjamatu mansarda.

Tipi di attic windows

Hè difficiuli di chjamà una stanza cusì chì ùn hè micca una luci naturale. Hè sopratuttu cun l'attic - a stanza, situata sottu u teatru di l'edificu. Dunque, per l'urganizazione di tali spaziu, a megliu opzione hè di installà finestri attic.

Sicondu u tipu di custruzione, u ventu attic sò:

Sposta da u materiale da quali sò fattu, i finestri di dormer pò esse:

U lucalità sò generalmente apertura. Sicondu u metudu di apertura, ponu esse:

L'opzione più cumuni per u disignu di i ventalli di dormer sò persiendi classici, persiane o piume. Per a prutezzione da a pruvista di u sole, i persi runanu sò perfettamenti adattati, cù mudelli interni in u caldu di u veranu, è mudelli di l'altezza per mantene u calore in u invernu. Prima prutezzione di u sole è una reta graviata di presu fattu di materialu fine. In più, ponu ancu esse usatu cum'è moschetta. U disignu di u vitruzzu di ghiaccio deve esse armonii cumminatili cù l'internu di sta stanza.