Monasteri di Suzdal

Soussdal, a riserva citadina più antica, hè famosa per un gran numaru di munumenti storichi è architettoniali. Monasteri è temples di Suzdal attruranu migghiori di turisti è di peregrinu di tutta Russia. Vi parvarate di i monasteri santi - i monasteri di Suzdal.

Conventu di Pokrovsky in Suzdal

Lu monasteru di donna Pokrovsky allungatu nantu à a banca dritta di u fiumu Kamenka à a parti nord di a cità. Hè stata fundata in u 1364 cù u scopu di mantene e donne di famiglie aristucratici riccuati in mòglie, a più parte di forza (per esempiu, a donna di Vasily III Salomoniya Saburova, Anna Vasilchikova è a maghjina d'Ivan IV). U cuntestu monasticu, in u quale territorio a cattighi magnifique di ciumi di trizza di l'intercessione, u Santu di Porte cù a Porta di a Chiesa, a Tent Tower è a Càmera Regulaire, hè circundatu da una fissa di petra cun torri.

Vasilyevsky Monastru a Suzdal

Vasilievsky Monasteru hè situatu à a parti orientali di Suzdal à a strada chì porta à u paese di Kideksha. U cumplessu, custruitu per scopi di difesa in u XIII seculu, hà diventatu un monasteru monastru. U tempiu principalu di u cumplessu - a catedrale di Basilu u Granni - hè stata custruita in 1662 -1669 in u stile classica senza elementi di decoru. L'altri edifici, cum'è a chjesa di Sretenskaia, i Santa Gates, una fissa di petra cun torri, si trova ancu modesta.

Alexandre, Monastère

Sicondu a legenda, u cunventu Alexander in Suzdal hè stata fundata in u 1240 da Alexander Nevsky. Molti chjosi eranu distrutti com'è u risultatu d'un focu. In u 1695, custruiscenu una elegante ghjesgia di l'Ascensión cun un campanale di campagni campà octogonal inusual. In u XVIII seculu u complexe hè inturniatu d'un muro di brique, i Santa Gates sò custruiti cù un arcu è una torretta.

Rizopolozhensky munasteru in Suzdal

Da i monasteri di Suzdal, u monasteru hè u più anticu di a cità. U monasteru hè stata fundata in u 1207 da i sforzi di u viscuvu di Suzdal. I primi facilitate di u cumplessu era di legnu, ma ùn anu micca sopravivutu. U più anticu edifiziu di u cumplessu, a Cattedrale di Risposale, di u XVI, hè a prima struttura di pietra. Ci hè ancu una elegante porta di Santa Maria, custruita in u 1688, u trè torre di campana di Reverendo è i restumi di a Chiesa di Sretensky.

Monasteru di Spaso-Evfimiev

Spaso-Evfimiev Monasteru di Suzdal hè stata fundata in u 1350 in urugginariu com'è postu avanzatu. I primi cumerci di u cumplessu era fattu di legnu. In u XVII seculu u monasteru hè impannatu da i muri putenti cù lacustre è torrone. In u territoriu di u cumplessu sò a majestic catholi Spaso-Preobrazhensky, l'elegante campanile, l'Assunta Chiesa di Resituzione, l'Archimandrite Corps, a Chiesa di San Nicola è ancu u Castellu di Prisione. Avà u complexu architettonicu di u monasteru hè nantu à a lista di u Patrimoniu World UNESCO.