Perchè l'omi cambianu?

Sicondu i psiculugrafie, una sola donna casera hè assicurata contra u trattatu, invechje di u nùmeru di co-anziani anni è a dispunibilità di i zitelli. In ogni casu, assulutamente qualcosa donna ùn vole micca st'omu per passà da a so unione famigliali.

Perchè ùn maritammi omi cambianu e donne

Ogni donna chì rende spessu a tradenza di u maritu vole di sapè s'ellu tutti l'omi cambiani è per quale ragiuni. Questi interrugati sò respondeu da i sociologi chì anu capitu di determinà a natura di l'infidelità maschile longu longu di ricerca.

I ragiuni principali per chì un omu faciiche in a so mòglia:

Quantu percentuale di l'omi cambiani?

Hè cresce chì l'omi cambièsinu più spessu di e donne. Forsi era quasi 20-30 anni fà. Ma sicondu studii muderni, u ritrattu hà cambiatu dramaticamente. Hè bona o mala, ma e donne di u XXI secondu l'amori di vanu à l'abbandunà micca menu di i so mariti. Naturalment, in diverse cità è paesi, u numaru di mariti infieles è e donne è diffirenti. Un grandu rolu in questu materia hè ghjucatu di a tesi è a lege.

In u territoriu di l'antichi paesi CIS, circa 40% di l'omi maritatu cambienu regularmente e so dumande. In America libera è Europa, sta cifra reachu u 45%. Oghje di u 73% di l'omi maritatu anu cambiatu i so dumandesi almenu una volta. In paesi chì abbitanu musulmani, u numaru d'omi infieles hè summamente chjucu. Tradimentu in sti paesi hè cunsideratu un gran peccatu è rigurosu punitu da a liggi.

Cumu sapete sì u maritu cambiassi?

Hè cresce chì a so mòglia hà scopre da l'affari di u maritu unu di l'ultimi. In fatti, sta informazione hè falsa, perchè per capisce chì un omu cambia assai solu per una mulleraltante.

I modu per sapè se un omu cambieghja:

Ogni donna, prima di circà una risposta à a question "Cumu si cambia in un omu?", Un avissi bisognu di u gradu di fiducia in a so rilazioni. Perchè e dumande maiò è l'excessivare attenzione da a parte di a moglia pò annunzià è còllera di u cunjunore. E questu, cum'è sapete, ùn hà micca un effettu bonu in a vita cunglinda.