Prestiti moda - autunno-invernu 2015-2016

A moda di u ventu di u ventu è l'inguernu 2015-2016 hè carattarizatu da cumminzioni inusual è rimette di u disignu di culori. E quali mudelli sò i più populari, suggerenu chì apprendu in stu articulu.

Moda in tagliu in u vaghjimu è invernu 2015-2016

Prima, in generale cunsiderà i primi mudelli riali di fattura di mungle, è inghju stà in detallu di e varianti di u so arranzu è a cumminazzioni in gruppi diffirenti.

Cumu in parechje stagioni precedente, un grande quantità di imprese chjusi sò prisenti nantu à i catwalksi. Diversi cardigans, ghjuvelli, com'è si sguassate di u quattràfiru di l'altru, cumu ancu pussibuli enfatizà l'armunia è a fragilità di u mudellu. Riturnà à a moda una varietà di turtlenecks, cum'è basica - culori rilassati è tela mattura, è assai spressiva: trasluzente, decorata cù lurex, paillettes. In modu, u decoru hè una altra tendenza propria in ghjuvellina 2015-2016. Li bianca eranu bordati cun perli, decorati cù appliqués è ancu cù fur. Svitshoty o suddisfacciunu ùn sanu micca solu in ghjovani parete, ma ancu in assai outline statistiche è ancu opcions per a sera. Per fà una vista più fina, i diseggiani utilizate u lacustre, u mintu, i materiali brillanti in cungliu cù a puntata. Vestiti è faldidi sò ancu in l'altura di a moda.

Sets cun fatturaghji

L'ultimu modu chjappu hè cunsideratu d'esse un viscuvaru tutale cumpletu, ma hè assai difficiule di utilizà à a mancanza di prufessiunale. A versione simplissima di questu hè un vistitu untu fattu è una cardigan da quì. In attu, una cumminazione di saccu stracciati o cascatelli è cardigans, fatti cù un culore è da u stessu filatu. In una moda ancu cumpunisce sette da una piccola di ghiaccio o un ghiacciolo volumètricu è a chjama aghjunghjatu da sopra à l'altru - qualse valentone, è hè piacevule cumercià. Inoltre, una varietà di tagliere di crochet è i ghjuvelli shortened sò largamente usati, chì sò chini di ghjuvelli o di una faldella è fatta.