Pudemu caccià i moles nantu à a mo faccia?

Moles o nevi , quand'elli sò chjamati dermatologi, sò una accumulation of pigment in a pelle di qualche parte di u corpu, cumpresa a faccia. In certi casi, anu vistu attrattivi, anu datu quarchi schifa, chì hè spargugliatu da l'attrici famosi è i presentatori di TV. Ma a maiò parte di e donne ùn li piace micca nevi, perchè interessate da se pò pussìbbili scancerà moles nantu à a fàccia, è quantu questu prucessu hè sicuru per a salute.

Puderaghju i marcelli in a mio fàccia in a primavera è l'estiu?

Dermatologi sempre ricumandemu di ricusà l'accumulazione di melanina in u vaghjimu o invernu. Eliminà nevuses in a staghje nantu à sta tempurita ùn hè micca periculosa, contru à u cuncepimentu generalizatu. Stu cunsigliu hè stata cuncessa à evità i difetti cosmetti cù i prucessi.

U fattu hè chì in a primavera è l'estate l'attività di u soli aumenta. A radiavi Ultraviole, avè campatu nantu à a pelle, prumove a produzzione di pigmentu in questu. Dopu a rimessa di u mole, una ferita resta, chì curage gradualmenti è hè cuparta cun una fina capa di epiderme rosa. Sì a superficia di una tale "giovane" ponu raghji UV, ci hè una pussibilità d'intensificazione di a produzzione melanina, per questu un pezzu pigmentu in u situ di a ferita.

Cusì, fendu liberà a nevi in ​​l'estiu o a primavera ùn hè micca nicissariu. Ma puderete evite consevisi sfavvi eccezziunate si chjappà una ferita curativa cun una crema spiciale cun un filtru da u soldu 50 unità.

Pudemu caccià i pappulenti molti nantu à a mio fàccia?

Ancu qualunque i ragiuni chì causaru u desideriu di eliminà i nevus, ùn sò micca contraindicazioni privilegiati à sta prucedura. L'unicu ciò chì hè impurtante in anticipu si preoccupa hè a verificazione di a nascita.

Dopu avè dicisu di ridivà un difettu di a pelle bored, avete da cuntattà immediatamente un dermatistu. A l'accolta, u duttore determinarà a prufundità di a pigmentazione è a natura di a neoplasia. Dopu à questu, u spéciale decide da esse possibbi à rinfurzà i marcelli disponibili nantu à a stare cun un laser o cunsigliate un altru mètudu di prucedimentu (electrocoagulation, radiosurgery).

Hè nutate chì u tissue di a nevi escision hè necessariu per l'analisi histològichi.

Puderaghju sfracerà una nuvella chjaru di cuminciari?

A menudo, e donne volenu disperse da quelli aghjurnamenti pigmentati chì ùn sali micca nantu à a peddi nurmale, sopratuttu per ragioni estetichi. In questu casu, ùn sò micca alcune.

Tuttavia, cumu cù a rimoluggia di u neve cunvexitu, un verificatu à fine di a nascita hè necessariu prima per u risicu di a so degenerazione.