Quanti caminari cu lu natuvulu?

Per caminari cù u zitellu hè necessariu di i primi ghjorni di u ritornu di casa da l'uspidale. Ùn importa micca quantu à l'aria à l'appartamentu, ùn importa ciò chì parechji volte di ghjornu ùn avete micca adupratu umidità, chì nunda sustituverà u zitellu cù saturazioni cù l'osigurimu di l'altru è u sole. Certu, u corpu di u zitellu ùn hè micca forte, perchè i primi passi ùn devenu micca longu, sopratuttu pè i zitelli nascuti in a stagione fredda.

Cù quantu è pudete cammarze cù u babbu?

U passaghju hè necessariu ogni ghjornu. À a prima simana di a vita di u babbu, puderete sorte per un passaghju nantu à u barcuni. Pigliate u zitellu nantu à i manichi, ripigliate in una manta bè, in l'estiu, pudete mette nantu à un bodik è un captule chjuchju. Se e dimensioni di u balconu permettenu, piglià u zitellu in u stroller. Assicuratevi aprire a cara di u babbu è cusì ponu esse espunutu à u sole di u sole. L'arricchianu u corpu cù vitamina D.

A durazione di u primu passaghju secondu a staghjoni:

Cumu vistutu un picciottu è ciò chì dà per un passaghju?

Nun maiò strappassi u zitellu, sopra i supercensurazioni excessiva hè assai dannuu à un urganismu pocu, è porta à i friddi più spessu di l'ipotermia. Ma troppu faciule d'usà, troppu micca necessariu.

Tutte e so vistimenti devini esse spuntate di tessuti naturali, ogni funzione deve esse stallate. Ùn vi scurdate micca chì ancu in i periodi più càlvuli di l'annu, u novu hè bisognu à chjuderà i membri (pensi, peri, testa).

Per esse bè armatu, pigliate cun voi per un passaghju:

Quante ghjorni à caminari cù un natuvulu?

Se u zitellu si senti beni, in a staghjunazione calata pudete esse ghjugna duie volte per ghjornu. In tempu frio - una volta.

Pruvate per esse à 10 o'clock in a mattina o à 14, 15 o'clock.

Un seculu sei mesi u zitellu durà duranti u caminu. È solu per sette misi, u sognu principià à esse sustituitu da a vigilia.

Mentre caminava, verificate a punta di u labellu di u babu, ùn deve esse friddu, ma pò esse ligeramente cool. Sentite a volta è u collu di a migghiura, ùn deve esse micca mullate.

Quanti caminari cu un novu in l'inguernu?

I spassighjati d 'invernu sò più disconcreti chì l'estivi. Hè cchiù di ripiglià a ropa, perchè ùn era micca friddu è micca caldu. Ma cammina tutti i stessi hè necessariu.

Ùn andà cù a baby à temperaturi sottu 10 gradi. Salute una sola vez, per più di 20 minuti. Ùn avivarè u nasu cù una bufali. Pudete copre a bocca, ma u panu deve esse liberu.

Quandu hè troppu ventu nantu à a strada, mette a prutezzione di u stroller, se ùn ci hè micca, fassi sottu u soffiu di u stroller, mette una manta in ella è copre u babbu sottu à u collu. Pudete mette u zitellu in un envelope, hè facilmente fastened à a cima, per quandu hè pussibule di abbandunà un petit fissariu per l'ossigenu, è u zitellu ùn manca in l'aria friusa.