Quandu s'introduce a tacitazione?

U latti di mama hè un rigalu apprezzatu di a mamma à u zitellu benamatu. Ma ùn vene una certa ora, è per un creissement più armoniu di u zitellu, solu u lattu maternu ùn hè micca più bè. Cume à esse rizzatu quandu hè u tempu d'introdutà a zuccaria à u zitellu?

Lure hè a introduzione graduali in a dieta di un ziteddu, zuccherii o un puree di frutti è ligumi. Inoltre, hè latte, carne, pisci è prudutti d'agrumi.

Perchè intrì

U picciottu cresce, sviluppeghja, cumencia à movimentu attivu è più prestu o dopu, ma solu chì u latti di mamma sia a cura di ellu. Avà hè bisognu di nutizie è più in caloria. Cusì ci hè bisognu di u lecciu perchè:

Quandu mi pozzu accede u primu attraeru?

A ora, ùn ci hè micca un ideu cumuni quantu avè necessariu di inizià injecting a lactating baby. Hè prèmuve, si creia ch'è vale d'intruduce i zitelli à i novi alimentari da l'età di 4 mesi. Avà, a maiò parte di l'experti sò cunsiglieri per introdittà l'alimenta cumplementa cù l'ameglie (GV), quandu u zitellu hè almenu sei mesi. A sua volta, l'Organizazione di Salute da Mundiale ancu ricumandemu di introducing lactation à i babori solu da l'età di 6 mesi.

Puderaghju micca in prumessione di presentà cumplementari. A ricerca medica insegna chì, finu à 4 mesi, u sistema digestivu di u zitellu ùn hè micca prontu à avè percepitu l'alimentu "adulti". L'intruzione premura di novi prudutti pò causà disturbazione in u travagliu di u viaghju gastrointestinali, portanu l'allirgii, causanu dermatite atipica è altri prublemi.

À a listessa ora, in a presenza di certi indications médicas (a mancanza di pisu, l' ipotrofija ), qualchì volta si deve fà scopre u zitellu à novi prudutti da l'età di 4 mesi. Avete averà ancu dentru u tipu di alimentazione è e caratteristiche di u zitellu di u babbu. Allora, una persona artificiosa o un criaturu prematuru pò esse iniziatu alimenta cumplementari quandu hè 4-5.5 mesi.

I termini di mantene un novu alimentu in a dieta di un zitellu deve esse deve di i caratteristiche individualità di u zitellu, è di a qualità è di quantità di latte di a mamma.

Per ùn esse mistaded with when to introduce foods complementarii, ci vole à piglià à cuntà no sulu l'età di u zitellu, ma ancu di certi segni di piacè psicofisiolugia.

U zitellu hè prestu per intrudui cumplementari, se:

Acompanzando u zitellu à i novi alimentari hè un scopu impurtante di u sviluppu fisicu è emotivo. Sì dighjà cun l'intruduzione di l'alimentariu cumplementu, pudete truvà unepoche di prublemi. A mancanza di energia è nutrienti necessarisi spessu prende à una laguna di u sviluppu zitellu. In più, l'età di 6 mesi hè u più favurevule per l'amici di u zitellu cù e nutizie. Spessu dopu i zitelli ùn vuleranu più pruvà una nova cosa.

A introduzione gradale di i cumerzii cumplementari darà u zitellu u nutriante necessariu per un sviluppu di più. Ma hè assai impurtante chì u zitellu persenta per riceve una cantina suficiente di latte materno. Quandu ci hè megliu di principià introdutore la lactation à un criaturu - hè necessariu di decisione di ricunquà e caratteristiche individuali di ogni zitellu. Ùn hè ghjallacciatu per sdegnu u zitellu da a zingara. Doppu l'ameglie - una cuncetazione fina, invisibile cù u zitellu, chì u facielu sentu sicura.