Red Park

Ricertamenti, u capimachja trà i mudelli di capelli hà diventatu un parcu - una cunetta cusì cuncepta è di moda. Pò esse cunghjunghjenu cù e diverse cose, ogni volta crea un prughjettu uriginale.

Parco rosso di donna - chì fà?

Alcune donne ùn odiate micca acquistà indumentu lucali brillanti, è in modu vanu. Piglia assai aiutu à sentenu cunfidatu è attrattivu. A chaire parc rougatile questa primavera hè stata surprisa incù u telone in fondu di una natura di vigilia, senza sempre calanza a cità, i stuzzelli. Questa cosa hè stata à u gustu di assai donne, è in particulare apposta per a fimmini di u fieru sexu cun certi caractères d'apparenza:

Cù que portanu un parc rosu?

Ci hè parechje scelte per creà cun un parc rougatu una varietà di arcu:

  1. Red Transformer Park hà da esse un aghjuntu successivo di i jeans è un ghjudicante voluminoso di biancu, beige, grisa, nìvuru.
  2. Elegante cumminzioni venenu da un parcricu rougesu è leggings, è micca necessariamente monocromo.
  3. L'imaghjini informazioni esigenti esse faciule di creà, se trova un parco rougatif cun ghjuvellu strettu - ùn pudere micca solu per passaghju, ma ancu à l'uffiziu.
  4. Cù shorts, u parcu hè difficiuli di harmonizà, ma pudete, se cumplementari l'armata cun pantyhose straggiata è sapori. Ma vale di ricurdà chì questu postu hè appruvatatu fora di a cità o à u partitu di u vostru squadra sportiva preferida.
  5. Sè vo site un amatori di vestiti è faldes, allura u parcu ùn impediscenu di fà vene. À u cuntrariu, funziona perfetta u liggeru u vestitu cortu di punteddu è ancu ghjornu, si trova u so scarpe nantu à u punteddu, è intercepte u cinturione parche cù un cinturione.

Da una simple camaretta parchissima, spicialmenti rossu, diventerà cusì attente, eleganti s'ellu aghjunghje cù un saccu nantu à a strapata nantu à a spalla, un saccu stilu militari o decorazione in questa stile, una schietta, un pannu musson è un pannu. A chaîche park rougicu hè una cosa universale, adattatu per una data romantica, per un passatu famigliali è per una barbara di paese cù l'amici.