Stella di u "Signore di a tempesta" finiquaria spina cun Sonny Pacheco

In u novu annu senza relazioni obsolete! Questu hè u tipu di setup chì i psiculoghi educati anu datu. Ovveramente, l'attuali Jeremy Renner hè guidatu da quasi questi principii, quandu ellu avia prova à finisce un prublema di divorziu longu è displevoli.

In a stampa ùn ci era l'informazioni chì u mudellu canadianu Sonny Pacheco hà micca successu à dumandà à dumandassi à a prupietari di u società stella, chì ella sustene.

L'estrema di cinema "A Cità di Ladroni" hà riesgatu à pagà à Sonny u soldi di u dirittu per a so figliola, avu Baby. I partiti accunsenu à 13 000 $. U mantenimentu di a più parte di l'ex-anzianu Jeremy ùn sò micca datu.

Leghje ancu

U matrimoniu secreto è ... fast divorce

Per una certa raggiuni, l'attore americanu è i so amanti scurizonu u so u matrimoniu per un bellu pezzu. Quantu u fattu chì Sonny - a so mòglia, Jeremy hà dettu di basta annantu à accidenti in una entrevista cù rappurtari. True, a so convivenza ùn durria micca. Dopu qualchì annu dopu, u mudellu filarò per u divorziu è iniziu una longa battaglia ghjuridica cù a divisiona di prupietà.