Trends of the spring-summer season 2014

A industria di a moda hà intrutu in a vita di l'omu mudernu. Dunque, ùn ci hè nunda chì sorprendu in u fattu chì i fundamentali di u so travagliu sò sughjetti à l'analisi scientifica. Prima di tuttu, cuncerna u sviluppu di e tendenzi principali di e stagione di moda. Cusì l'espertevuli di u cuncorsu in u mondu moda tendenza-bureau Carlin International Groupe predicenu e seguenti tendenzi principali è e tendenzi in a stagione primavera-estiu 2014.

Color

I tendenzi di a culore di a primavera-estiu di 2014 sò capaci di satisfacer u gustu più riccu. A diffusione di a paleta di culori hè largu - di pastel, sfulatura trasluzcata di blu, rosa, sabbia, grisa o menta, à sfundate sfumaturi di u celu, rosso, aranciu è giallu. A novità serà uccasu metale. A cumminazzioni di i culori classici - biancu è biancu - in a nova stagione hè ghjucatu cusì skilfulamente chì ùn deve esistitu à l'imaginazione di i diseggituri. Questa hè una striscia è piddus, è Shaneleva "pane di ganso ", una ghjallina, disinfranchi geomtrizii è disinni nantu à i temi di pianta.

Texture

A principal tendenza di primavera-estiu 2014 serà l'utilizazione di tessili trasluzenti. I so designatori di preferenza à a feminità è l'eroticu simplice, sprimà e cose in l'stile di unisex. Ancu in un stilu di cummerciale, una cammisa semi-trasparenti cù una chaise classic hè accettata.

Style

U vestitu hè un dettagliu assai feminile di u vestitariu. In a primavera di u veranu di u 2014, a tendenza sarà vistutu in u so stile di u so famoso di tessuti trasluce cù strapelli minti cù arrabbi è zincarli fatti di sita naturali è artificiale. Tali affari, sicuru, sò più adatti per i valenti è liberati, anu bisognu à esse dispunibule. Dopu tuttu, solu un veru cunnosciore di alta couture hà da pudè esaminà u vestitu di sera di un stile muderatu in un vestitu d'ardi!

Eppuru chì u denim ùn hè mai stata fora di a moda, in a nova stagione, i cullizzioni di a moda sò più chjave di quattru betu. Puffs, jeans classico è largu; capelli e braccieti; capelli, capelli e chieti; i shorts (ma micca quelli shorts, mini, e shorts "largos") - tuttu questu sarà a prublema futura di a stagione 2014. U culore di "jeans" hè un indicu classico. Ma u culore biancu è l'effettu di "varenki" sò ancu accettate.

A moda hè in eternu cèlicu è in a primavera-estiu di a tempesta 2014, e tendenze ritruvare retro è marinu stile . Da u podu retro ùn sparisce micca casi mai. Solu bisognu di chiarificà bè chì tempu si decideru stu tempu di cuntattate i designer. In sta modesta stagione, questa era l'era di l'anni 60 à l'anni 70 di l'ultimu seculu. U bonu, u celu blu è stampa "striscia" in l'evoluzione di moda di a staghjunalità impetu à l'apertura brillanti di l'imagine di u mare.

Un altru pughjenu di a stagione primavera-estiu 2014 seranu tali tendenu cum'è pleating e long faldebri di tessuti finti. E piule in a versione più classicu - piule, quandu i dobbe sò stati stati in una direzzione senza rigidità. A plisset nantu à a gasa è li lustri trasluzuti li si ponu liberatu liberatu à u caminu è dà a tendernità è a feminità di a figura.

Hè preditu chì in a primavera è l'estiu di 2014, un interessante, inusualu o chocante, se ti piace, i tendenzi da a regione sò assulati chì sò incompatibile. Questu hè un vistimentu cunzistenti di un vistitu è ​​trousers. In particulare se u vestitu hè cù spalle ole. Allora vi pareva una tunicia originale. E un capeddu d'istati. Perchè ùn hè micca? Fate l'estate estensivu, puru, ci sò notte cool, allura un mantellu rilassu o trinchera sarà solu un sughjettu, è ancu una cosa superfrofessiva.

Eccu i principii tendini di a modesta primavera-estiu di u 2014. Per creà un eleganti è elegutu eleganti, ùn hè micca necessariu limità di rigulari frames di i tendenzi di a moda. Sola listen to the tips of designers.