Ùn manghja micca più: 10 prudutti chì facenu sì u più pudore

Tutti pudemu avemu intesu una frase chì dice chì sìammu ciò chì si manghja. In altri termini, qualsiasi pruduzzione ingressa à l'afflittu di u corpu umanu. E quale d'entre noi voli pudè smellà cusì chì vicinu à ellu ferma ellu u so nasu?

Per fà sta succeta, hè u tempu di rivisione a vostra dieta per escludiscenu parechji prudutti da questu.

1. Una famiglia di col

Questi vegetali com'è bròculu, colore, Peking cabbage sò ricchi di sustegnu utili, aminòcidi è sulfuriu. Hè u sictu chì hè rispunsevule per l'apparenza di un odore spegatu. Inoltre, i composti sulphurusi pruvucanu l'ingutimentu abdominal. Ùn avete micca cridutu, ma un picculu macchina di cuccagna di Bruxelles faci u nostru corpu "fragranti" per quantu 6 (!) Hours. No, ùn avete bisognu di tirà fora tutti i colti di a fria. Dermatologi ùn si puderunu manghjà, pre-salt. Cusì pudete eliminà e sustanzi chì causanu un oliu spiciale.

2. Carne bianca

Sapete chì l'arricione vittimi di l'suduri ùn hè micca cusì schifu cum'è meat-eaters? Di sicuru, sta informazione ùn sanu micca assai attraente, ma questu hè u risultatu in u 2006 mostrà a ricerca di i scientisti tudischi. A carri Roja cuntene aminòcidu chì sò assurvuti in u buddu. True, no tutti sò cunsumati da u corpu, è parechji sò attribuiti cù sudore. À u ghjornu, i battìri pò cunsulturà l'aminicoghju in i componi volatili, arricchinu. Pudete sintinu l'odore di u corpu in u corpu à dui ori dopu à manghjà a carri vermella.

A suluzione à u prublema: manghjemu a carne rossa nantu à a salute, ma micca più di duie volte in una settimana.

3. Fish

"Ùn pudete esse", - pensate. Sì, l'usu di u pesciu ùn solu improvise l'attività di u core di una persona, aiuta per impediscenu un attachecciu, ma ancu di pudè smellà a fragranza di u vostru perfume. U mutivu di sta - culina (vitamina B4), chì hè parti di a carne di salmone, trota è tunina. In certi populi stu sustanziu pò esse cuntatu in sudatu durante u ghjornu da u mumentu di manghjà una parte di pesci.

4. Fenugreek (Shamballa, Helba)

Induveru, e so manufatti cuntenenu parechji sustanzi utili. In più, hè una bona fonti di proteini vegetali. È a so cumpusizioni hè simili à l'oliu di pisci. L'unicu avà hè chì l'usu di questu pruduce l'oliu sudu un oliu specificu. Tuttu chistu hè dovutu a proprietarii forti di purificazione di a fenouvres. Fortunatamente, u prublema hè risoltu. Allora, hè impurtante micca solu per osservà a sicurezza di u corpu, ma ancu bè assai acqua.

5. Curry, cumin

Questi spezii affucanu direttamentu a purtata di i pore. Inoltre, per via di elli, u corpu di parechji ghjorni detalla un oliu specificu. Invece, hè cunsigliu chì i menu menu agressivu si cibeni in a dieta (cardamom, ginger, kalgan).

6. Peas

Ogni omu sapi chì u pruduttu hè u leader in quelli chì causanu flatulenza. E a so proteini hè digerutu scarpaggiu, per via di quale parte di a pina ghjustu à u intestinu è diventene un pruduttu alimentariu per i microfibri. Per neutralizà e consegenu negativu di l'utilizazione di issu pruduttu, hè abbastanza à impiccà i pichi pè 8 ore prima di cunsumu.

7. U cafè è u tè tè negro

Questi bevinate assai crescenu l'acidezza di u stomacu, è in più, secca a bocca. E chì succevi si ùn ci hè micca suffertu saliva in a bocca? Cuscusmu, ci hè una proliferazione rapida di i microbiscali, chì face un odore offiziu da a bocca. Ma questu ùn sò micca tutti i "fiori". Cusì, u cafè è u tè tè in tè smarrà u sistema nervu è acceleranu a sudazione.

Salte una: dà preferenza à tè verde o d'arba.

8. Asparagus

Di sicuru, stu pruduttu pò esse truvatu in a frigorifiera per tutti quelli chì sò dipendenu o hè un sustegnu di un stile di vita sana. L'Asparagus hè una pianta bassa caloría, chì hè un antioxidante naturali è l'afrodisìaccu più forte. True, ùn solu ùn cambia l'odore di sudatu, per quessa, l'urina riceve un arriccatu piccatu, ma ancu à digià l'asparagus, u gasu hè liberatu, chì pigghia un parti attiva à a furmazione di gasi intestinali.

In generale, solu pruvate micca di zoccu nantu à issu pruduttu.

9. Alcohol

Ogni sapiulu chì di una persona intoxicata ùn avete micca oliu di perfume francese. Questu hè spiegatu da u fattu chì u fegato ùn hè micca capacitu à rimanificà l'alcohol. In u risultatu, ellu, dicemu, principià à cammellu per u sistema circulatori è si abbandona in i pulmonate in a forma di un fumu assai displettu.

Inoltre, per u culuniale alkonapitki - una toxina chì ghjè in acìticu. Hè sbulicatu per mezu di i pori cun un aranciu cusì impurtante.

10 Aghju

Sti prudutti sò spessu rispunsabili di u malu di respira è di a pelle. Curiosamente, in un studiu realizatu da i scientisti scocchi è cecchi, fù truvatu chì, da u corpu, i metaboliti di l'agliu volatilizatu dopu 72 ore. Inoltre, per mezu di i pori sò i prudutti derivati ​​di a descomposta di l'agliu (sulphur è l'oli essenziale), chì avè avè influhetu l'oliu di u corpu.

Chì deve fà? Sè a verità pudete micca rinunzià u pruduttu, ùn mancanu un clavu di l'agliu, è agghiunciu tuttu. L'autra opzione hè l'utilizazione di piluleti d'alli.